تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳
کد خبر: ۱۴۹۶۸۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه جدید اندیمشک معرفی شد
امام جمعه جدید اندیمشک در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان محلی و استانی معرفی شد
امام جمعه جدید اندیمشک در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان محلی و  استانی معرفی شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید مصطفی حسینی‌نوری امام جمعه جدید اندیمشک در این مراسم اظهار داشت: توجه به توسعه خدمات فرهنگی و نماز جمعه یک موضوع مهم فرهنگی و مورد تاکید اهل بیت (ع) و مقام معظم رهبری است.

وی افزود: مقام معظم رهبری نقشه راه فرهنگی کشور است و ما باید بیش از گذشته به رهنمودهای مقام معظم و راه و منطق شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم توجه و تاکید داشت.

امام جمعه اندیمشک عنوان کرد: مردم اندیمشک در طول سال‌های اخیر همواره پشتیبان اسلام و انقلاب بوده و در ترویج گفتمان و منطق مقام معظم رهبری و فرهنگ ایثار و مقاومت، تلاش و کوشش کرده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نعمت‌الله خدامی نیز در این مراسم بیان کرد: مردم اندیمشک در طول سال‌های اخیر با حضور پر شور در عرصه‌های مختلف اسلامی و انقلابی و نماز جمعه، پشتیبان اسلام و انقلاب دارند.

وی گفت: ما باید بیش از گذشته به معادگرایی و توجه به توسعه مفاهیم فرهنگی توجه داشته باشیم و با تکیه بر این مفهوم به دنبال رفع مشکلات داخلی و توسعه کشور و تبیین گفتمان انقلاب در عرصه بین‌المللی باشیم.

امام جمعه سابق اندیمشک عنوان کرد: نمازجمعه قرارگاه فرهنگی کشور است و با تکیه بر گفتمان و رهنمودهای مقام معظم رهبری باید به دنبال انجام این رهنمودها بود و با تکیه و توجه به وحدت به دنبال توسعه خدمات این حوزه و نیازهای کشور بود.

وی با بیان این که جریان‌های مختلف سیاسی و طیف‌های گوناگون تقوا و انصاف را در موضع گیری‌ها و اظهار نظرهای خود رعایت کنند، گفت: هدف دشمن از طرح مباحث فرهنگی مقابله با انقلاب اسلامی ایران بوده ولی امروز در همین حوزه ما شاهد تحولات خوبی هستیم.

پیمان جهانگیری نیز در این مراسم بیان کرد: نماز جمعه، آئین وحدت مردم ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف داخلی و بین‌المللی است و مردم شهر یک‌هزار شهید اندیمشک در آئین‌های ویژه اربعین حسینی و استقبال از کاروان‌های راهیان نور، درخشیده‌اند و خدمات ویژه‌ای در این عرصه به ثبت رسانده‌اند.

فرماندار اندیمشک ادامه داد: توجه به توسعه شهرستان و رفع محرومیت‌های اندیمشک با تاکید بر اشتغال و اقتصاد، ادامه دارد و به زودی خدمات مورد نیاز شهروندان با پیگیری نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، تأمین و طرح‌های مختلفی در این زمینه به اجرا می‌رسد.

در این آئین از زحمات حجت‌الاسلام والمسلمین نعمت‌الله خدامی تقدیر و حجت‌الاسلام والمسلمین سید مصطفی حسینی‌نوری به عنوان امام جمعه جدید اندیمشک معرفی شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید مصطفی حسینی‌نوری از اساتید حوزه و دانشگاه بوده و پیش از این مسئولیت شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان البرز را بر عهده داشته است.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار