تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۶
کد خبر: ۱۴۹۶۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قهرمانی مقاومت اهواز در لیگ دو و میدانی خوزستان
مرحله نخست لیگ دو و میدانی خوزستان با قرار گرفتن تیم مقاومت اهواز در رده نخست به پایان رسید
قهرمانی مقاومت اهواز در لیگ دو و میدانی خوزستانمرحله اول لیگ دو و میدانی باشگاه‌های خوزستان، 23 تیرماه با حضور 211 ورزشکار در قالب 15 تیم به میزبانی اهواز برگزار شد.

در پایان این رقابت‌ها، مقاومت اهواز با 63 امتیاز در جایگاه نخست قرار گرفت، خرمشهر با 41 امتیاز دوم شد و اندیمشک با 22 امتیاز در مکان سوم جای گرفت.

در بخش انفرادی نیز در دو 100 متر مصطفی عساکره و عباس انصاری هر دو از مقاومت اهواز و محمدرضا توللی از آبادان، در دو 200 متر ولید بچیه از مقاومت اهواز، قیس عبیات از کلینیک بتن ایران و سیداحمد موسوی از هویزه، در دو 400 متر منصور عفری از کلینیک بتن ایران، امیر حبیبی از مقاومت اهواز و مجتبی غرباویان از گتوند و در دو 800 متر حسین امیری از باغملک، عبدالحمید عفری از مقاومت اهواز و عباس میاحی از شعیبیه به ترتیب عناوین اول تا سوم را به دست آوردند.

در پرش سه‌گام نیز امیر هزامی از خرمشهر، مهران حیدرنژاد از اندیمشک و مجتبی ممبینی از باغملک و در پرش طول امیر جلوائی، محسن مطوری و دانیال عرب هر سه از خرمشهر در جایگاه‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

در پرتاب نیزه عباس کلانتری از گتوند الف، محمدرضا ساکی از هویزه و مرتضی حردانی از مقاومت اهواز، در پرتاب وزنه میلاد جادری، نوید نیک‌فر و دانیال محمدی‌نیا هر سه از مقاومت اهواز و در پرتاب دیسک دانیال خضریان از خرمشهر، محمدامین هویزی از مقاومت اهواز و مهدی مهری از ایذه به ترتیب در رده‌های اول تا سوم جای گرفتند.

در دوی 4 در 100 متر نیز تیم‌های مقاومت اهواز، هویزه و اندیمشک الف به ترتیب در مکان‌های اول تا سوم قرار گرفتند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار