تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۸
کد خبر: ۱۴۹۶۹۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
«بخوان به نام گل سرخ» در شوشتر رونمایی می‌شود
مجموعه داستان "بخوان به نام گل سرخ" تازه‌ترین اثر دکتر غلامعباس امانی که دربرگیرنده مجموعه کرامات و داستان‌های مربوط به زندگی و شخصیت علامه محقق شیخ شوشتری رحمه‌الله علیه است، رونمایی می‌شود
مجموعه داستان "بخوان به نام گل سرخ" تازه‌ترین اثر دکتر غلامعباس امانی که دربرگیرنده مجموعه کرامات و داستان‌های مربوط به زندگی و شخصیت علامه محقق شیخ شوشتری رحمه‌الله علیه است، رونمایی می‌شود.

علی بهرامی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر در این باره گفت: با مشارکت انجمن ادبی اندیشه، کانون بسیج هنرمندان و اداره تبلیغات  قرار است مراسم رونمایی کتاب "بخوان به نام گل سرخ" با حضور شاعران و نویسندگان استان و شهرستان و مولف و نویسنده در تالار تبلیغات شوشتر جمعه ۳۰ تیر 96 ساعت ۱۰ صبح برگزار‌شود.

وی افزود: تلاش می‌کنیم با برگزاری این گونه برنامه‌ها و معرفی نویسندگان و مولفان و صاحبان کتاب در شوشتر بیش از پیش در بازشناسی ظرفیت‌های ادبی این شهرستان تلاش کنیم.

بهرامی ادامه داد: غلامعباس امانی عضو انجمن ادبی اندیشه است و در زمینه‌های شعر و داستان سال‌ها است که فعالیت می‌کند و از اعضای با سابقه انجمن‌های ادبی شهرستان شوشتر است.

به گفته رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر: از این هنرمند و نویسنده صاحب نام شوشتر تاکنون مجموعه‌هایی چون عروس آفتاب، عشق سال‌های جوانی، داد از غم تنهایی و برای آسمان چشم‌هایم چاپ و منتشر شده است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار