تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۹
کد خبر: ۱۴۹۷۰۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر آموزش و پرورش ناحیه چهار اهواز خبر داد:
راه‌یابی مقاله دانش‌آموز اهوازی به کنگره بین‌المللی علوم و فناوری سلول‌های بنیادی
مدیر آموزش و پرورش ناحیه چهار اهواز از راه‌یابی دانش‌آموز پژوهش‌سرای امام جعفر صادق (ع) به دومین جشنواره ملی و کنگره بین‌المللی علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی کشور خبر داد
مدیر آموزش و پرورش ناحیه چهار اهواز از راه‌یابی دانش‌آموز پژوهش‌سرای امام جعفر صادق (ع) به دومین جشنواره ملی و کنگره بین‌المللی علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی کشور خبر داد.

فاضل خمیسی با اعلام این خبر اظهار کرد: مقاله دانش‌آموز محمد قاسمی‌نسب، عضو پژوهش‌سرای امام جعفر صادق (ع) به‌صورت پوستر علمی در کنگره بین‌المللی بین‌المللی علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی ارائه خواهد شد.

وی با بیان اینکه موضوع این پوستر علمی در خصوص مطالعه سلول‌های بنیادی در گیاهان است، خاطرنشان ساخت: اولویت کاری ما در پژوهش‌سرای امام جعفر صادق (ع)، شناسایی و هدایت دانش‌آموزان نخبه در راستای علایق و استعدادهای آن‌ها است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه چهار اهواز ابراز امیدواری کرد که در سال تحصیلی آینده با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته شاهد موفقیت‌های علمی چشمگیری در سطح ملی و فراملی از دانش‌آموزان ناحیه چهار اهواز و پژوهش‌سرای امام صادق (ع) باشیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار