تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۷
کد خبر: ۱۴۹۷۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مرگ آتنا، حادثه تلخی که «طرح مراقبت اجتماعی از کودکان» را کلید زد
مرگ آتنا دختر هفت ساله اردبیلی حادثه تلخی است که باعث شد طرح نظام مراقبت های اجتماعی از کودکان در بهزیستی و چند ارگان دیگر کشور اجرایی شود
رئیس بهزیستی دزفول گفت:مرگ آتنا دختر هفت ساله اردبیلی حادثه تلخی است که باعث شد طرح نظام مراقبت های اجتماعی از کودکان در بهزیستی و چند ارگان دیگر کشور اجرایی شود.

فریدون عبدی روز شنبه افزود:طرح نظام مراقبت های اجتماعی از کودکان جهت کاهش معضلات اجتماعی در سازمان بهزیستی کشور در حال تدوین است .

وی با اشاره به اینکه تفاهم نامه این طرح از سوی مسئولان کشوری در دست پیگیری و اجراست افزود:این طرح برای توانمندسازی کودکان اجرا خواهد شد ضمن اینکه در این طرح آموزش هایی برای والدین کودکان در نظر گرفته شده تا دیگر شاهد کودک آزاری و چنین فاجعه هایی در جامعه نباشیم.

رئیس بهزیستی دزفول اظهار کرد:کودکان به ویژه دختر بچه ها که به علت سن کم خود در محیط های ناامنی ورود می کنند باید آموزش ببینند تا از آسیب های اجتماعی که آنها را تهدید می کند مصون بمانند.

وی افزود:همچنین والدین و دیگر اعضای خانواده ها نیز نیازمند آموزش هستند تا بتوانند فرزندان خود را از اتفاقات ناگواری که در کمین آنها هستند آگاه کرده و از بروز حوادث تلخ جلوگیری کنند.

آتنا اصلانی کودک معصومی که در پارس آباد مغان شمالی ترین شهر ایران گرفتار چنگال گرگ صفتی شده و جان باخت اکنون قصه تلخش غصه نه تنها شهرستان پارس آباد بلکه تمام ایران زمین و ایرانیان شده است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار