تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹
کد خبر: ۱۴۹۷۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کسب رتبه سوم مسابقات علمی‌‌کاربردی کشور توسط هنرجوی خوزستانی
معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان از کسب رتبه سوم کشوری مسابقات علمی‌کاربردی شاخه کاردانش توسط هنرجوی خوزستانی خبر داد
معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان از کسب رتبه سوم کشوری مسابقات  علمی‌کاربردی شاخه کاردانش توسط هنرجوی خوزستانی خبر داد.

جمشید کمایی اظهار کرد: پانزدهمین دوره مسابقات علمی‌کاربردی شاخه کاردانش با 37 عنوان آزمون در چهار زمينه صنعت، هنر، كشاورزي و خدمات در هفت حوزه به میزبانی استان آذربایجان غربی برگزار شد.

وی افزود: مرحله تئوری این رقابت‌ها 21 فروردین 96 با حضور 2 هزار و 937 هنرجو از سراسر کشور در مراکز استان‌ها برگزار شد که از 80 هنرجوی خوزستانی شرکت‌کننده در این مرحله از رقابت‌ها، 2 هنرجو از دزفول و گتوند موفق به راهیابی به مرحله عملی این مسابقات در ارومیه شدند. 

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: مرحله عملی كشوری این مسابقات از 19 تا 21 تیرماه در ارومیه برگزار شد که عباس سردنگی، هنرجوی رشته سیستم‌های صوتی و تصویری از هنرستان خوارزمی دزفول موفق به کسب رتبه سوم کشوری شد.

کمایی خاطرنشان کرد: بهبود کیفی آموزش‌های مهارتی، آشنایی جامعه با توانمندی‌های هنرجویان شاخه کاردانش و اشاعه و ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی از اهداف برگزاری این مسابقات است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار