تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲
کد خبر: ۱۴۹۷۲۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اجرای طرح تقویت و پایداری شبکه برق شوش
فرماندار شوش از احداث فیدر خروجی ایستگاه برق چغازنبیل با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال خبر داد
فرماندار شوش از احداث فیدر خروجی ایستگاه برق چغازنبیل با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال خبر داد و گفت: این طرح تقویت و پایداری برق در شهرستان شوش را به دنبال دارد.

رضانجاتی شنبه در جریان بازدید میدانی از عملیات اجرایی فیدر خروجی ایستگاه برق چغازنبیل شهرستان شوش گفت: به دنبال افزایش کم سابقه گرمای هوا در شهرستان شوش و به دنبال آن افزایش مصرف برق ،در روزهای گذشته چندین مورد قطع برق در نقاطی از شهرستان شوش رخ داد ضمن اینکه به ایستگاه های برق این شهرستان نیز خسارت وارد شد.

وی گفت: در راستای کاهش مشکلات ناشی از قطع برق همچنین تقویت و پایداری برق شهر شوش اجرای طرح فیدر خروجی از ایستگاه برق چغازنبیل به سمت ایستگاه اصلی برق شوش به طول 15 کیلیومتر به صورت خط 2 مداره در دستور کار قرار گرفت.

نجاتی گفت:این طرح با نصب تعداد 301 پایه برق اجرا می شود ضمن اینکه این طرح در چند روز آینده کار اجرایی آن پایان و به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار شهرستان شوش ضمن تشکر از تلاش شبانه روزی مدیریت و کارکنان توزیع برق شوش و الوان ابراز امیدواری کرد: با اجرای این طرح شاهد تقویت ولتاژ ایستگاه اصلی برق شهر شوش باشیم.

وی از شهروندان خواست با مدیریت مصرف برق نسبت به خاموش کردن وسایل برقی غیر ضروری اقدام نمایند.

نجاتی همچنین ضمن قدردانی از مدیران عامل شرکت توزیع و برق منطقه ای خوزستان به خاطر همکاری در چند روز گذشته ، از آنها خواست نسبت به رفع مشکلات اساسی ایستگاه های برق چغازنبیل و دانیال همکاری لازم را به عمل آورند.

سهیل مطوریان مدیر توزیع برق شوش و الوان نیز در این بازدید گفت: اعتبار لازم برای اجرای این طرح از محل اعتبارات داخلی تخصیص داده شده است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار