تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲
کد خبر: ۱۴۹۷۳۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
گلر نفت آبادان: به کسب حداقل یک جام امیدواریم
بسیار خوش‌بین هستیم که امسال بتوانیم حداقل یک جام به دست آوریم
دروازه‌بان تیم فوتبال نفت آبادان گفت:‌ بسیار خوش‌بین هستیم که امسال بتوانیم حداقل یک جام به دست آوریم.

داوود نوشی‌صوفیانی در خصوص شرایط تیمش، اظهار کرد: ‌تیم ما تمرینات خود را زودتر از سایر تیم‌ها آغاز کرد و اردوهای خوب و همراه با بازی‌های تدارکاتی خوبی را هم پشت سر گذاشته‌ایم و در حال حاضر نیز در اردوی تهران به سر می‌بریم.

وی با بیان این‌‌که نفرات خوبی جذب تیم شده‌اند، افزود: بازیکنان نفت کیفیت بالایی دارند و مطمئن هستم با همدلی که بین بازیکنان، باشگاه و کادر فنی وجود دارد و همچنین باتوجه به داشتن یک کادر فنی قوی، می‌توانیم نتایج خوبی را برای مردم آبادان رقم بزنیم. امیدوارم امسال بتوانیم برای کسب سهمیه آسیایی تلاش کنیم.

این دروازه‌بان تیم فوتبال نفت آبادان در خصوص کار با فراز کمالوند نیز خاطرنشان‌کرد: او از مربیان با تجربه است و من چهار، پنج سال است که شاگرد او هستم. کمالوند واقعا جزو مربیانی است که بسیار تلاش می‌کند و تمام فکر و ذهنش درگیر تمرینات تیم است. بسیار خوشحالم که در کنار او کار می‌کنم و تمام تیم نیز او را دوست دارند.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر می‌توان به نتیجه‌گیری نفت در لیگ هفدهم و قرار گرفتن در رده‌های بالایی جدول امیدوار بود؟ عنوان کرد:‌ با حمایتی که باشگاه نفت از تیم دارد و باتوجه به کادرفنی و بازیکنان خوبی که داریم و همچنین وجود هواداران پرشور، امیدوارم بتوانیم نتایجی در خور شان نفت آبادان کسب کنیم. طبیعتا بسیار خوش‌بین هستیم که امسال بتوانیم یک جام به دست آوریم. به نظرم اگر کمی خوش‌شانس باشیم می‌توانیم سهمیه آسیایی را هم کسب کنیم.

نوشی‌صوفیانی در خصوص هواداران نفت آبادان نیز گفت:‌ تمام ایران هواداران نفت را می‌شناسند و می‌دانند که عشق‌ آن‌ها این تیم است. هواداران پرشوری داریم که واقعا با این تیم زندگی می‌کنند. نفت آبادان جزو قدیمی‌ترین تیم‌های ایران است و ان‌شاءالله با حمایت طرفداران خوب‌مان بتوانیم نتایج بسیار خوبی کسب و دل مردم را شاد کنیم.

وی درباره سالروز تولدش که روز گذشته بود هم عنوان کرد: روز گذشته تولدم را در میان بازیکنان نفت‌آبادان جشن گرفتم و واقعا در این روز آرزو کردم که نفت آبادان بتواند امسال در لیگ برتر موفق باشد و سال خوبی، هم برای خودم و هم برای تیمم رقم بزنم.

گلر تیم فوتبال نفت آبادان در خصوص دو دروازه‌بان دیگر این تیم و همچنین رفاقت و رقابتی که بین هر سه نفر آن‌ها وجود دارد، گفت: رقابت و رفاقت باید در کنار هم باشد و دو دروازه‌بان دیگر تیم نیز هم از نظر شخصیتی و هم فنی بسیار خوب هستند و ان‌شاءالله هر کدام از ما سه نفر که درون دروازه نفت می‌ایستد، بتوانیم سربلند باشیم و بهترین تلاش‌مان را جهت محافظت از دروازه نفت انجام دهیم. فرقی هم نمی‌کند کدام یک از ما سه نفر درون دروازه بایستد و مهم نتیجه گرفتن تیم و شاد شدن دل مردم آبادان است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار