تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۱۴۹۷۴۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مصرف مواد مخدر عامل قتل مادر و خودکشي فرزند در اهواز
خوزنیوز: ریيس پليس آگاهی استان خوزستان گفت: مصرف مواد مخدر عامل قتل مادر و خودکشی فرزند در شهرستان اهواز شد.

به گزارش خوزنیوز و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سعيد شعبان اظهار کرد: در آخرين روزهای سال گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبني بر درگيري منجر به قتل در يکی از مناطق حاشيه‌ای شهر اهواز، کارآگاهان پليس آگاهی سريعا به محل حادثه اعزام شدند.

وی در ادامه افزود: در تحقيقات اولیه مشخص شد مقتول پيرزنی 60 ساله است که با ضربات متعدد چاقو در منزل شخصی خودش به قتل رسيده است.

شعبان اظهار کرد: مقتول با پسر 36 ساله خود که مجرد نيز بود، زندگي می‌کرده است و اين پسر نيز به سوءمصرف مواد مخدر از نوع صنعتي آن شهرت دارد و بر اساس مستندات و ادله به دست آمده از صحنه جرم مشخص شد که قاتل همان فرزند معتاد مقتول است که در روز حادثه بر اثر توهم و ضايعات رواني ناشي از مصرف مواد مخدر با مادر خود درگير شده که در نهايت وي را با ضربات چاقو به قتل رسانده و از محل متواري مي‌شود.

وی گفت: مشخصات قاتل به تمام واحدهاي انتظامي در سراسر کشور اعلام شد تا اين‌که چند روز بعد از حادثه، قاتل متواري، فشارهاي رواني ناشي از قتل مادر را تاب نياورد و با پرتاب خود به داخل رودخانه کارون اقدام به خودکشي کرد.

شعبان خاطرنشان کرد: بعد از انتقال جسد به پزشکي قانوني با معاينات به عمل آمده علت مرگ و خودکشي تاييد شد.

ریيس پليس آگاهي خوزستان در پايان به شهروندان توصيه کرد: در بنياد خانواده‌ها حتما نسبت به نظارت بر فرزندان خود بيش‌تر دقت کنید زیرا گرفتار شدن در اين بلاي خانمان‌سوز و سوءمصرف مواد مخدر به خصوص از نوع صنعتي آن، عامل ارتکاب بسياري از جنايت‌ها به ويژه سرقت‌ها و جرائم خشن در سطح جامعه است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار