تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۱۴۹۷۴۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده آبادان:
حل مشکل بیکاری،‌ ریزگردها و آب و برق خواسته مردم آبادان است
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی از رئیس‌جمهور و مسئولان کشور خواست تا مشکلات آبادان از جمله اشتغال،‌ معیشت،‌ قطعی آب و برق و ریزگردها را حل کنند
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی از رئیس‌جمهور و مسئولان کشور خواست تا مشکلات آبادان از جمله اشتغال،‌ معیشت،‌ قطعی آب و برق و ریزگردها را حل کنند.

جلیل مختار در تذکر شفاهی خود در صحن علنی مجلس با انتقاد از استخدام‌های غیر بومی در آبادان اظهار کرد: چرا بیکاری در کوچه‌های آبادان پرسه می‌زند؟ چرا مردم ما نه آب دارند، نه هوا؟ حل مشکل اشتغال،‌ معیشت،‌ ریزگردها و آب و برق حداقل خواسته مردم آبادان است.

وی گفت: برای بیکاری در منطقه‌ای که بنادر،‌ گمرک،‌ پالایشگاه و منطقه آزاد دارد ما به‌عنوان نماینده آبادان هیچ توجیهی را نمی‌پذیریم. نخل‌ها و مزارع خشکیده،‌ آب شور،‌ فرسودگی شبکه آب شرب،‌ گرد و خاک، قطعی آب و برق و مشکل آموزشی و بهداشتی از دردهای مردم خوزستان است و تنها راه حل مشکلات نسخه رهبری یعنی اقتصاد مقاومتی است.

این نماینده مجلس همچنین با اشاره به این‌که دشمنان از شرایط منطقه و فقر و محرومیت مردم سوء استفاده می‌کنند تا عقیده و ایمان مردم این منطقه را سست کنند، خاطرنشان کرد: بینش انقلابی مردم آبادان،‌ آگاهی نیروهای اطلاعات و نظامی و تلاش روحانیت تلاش دشمنان را ناکام گذاشته است. ما همچنان در حال دفاع و مقاومت از کشور در برابر دشمنان نظام هستیم.

مختار در پایان با بیان این‌که آبادان امروز بیش از همیشه در انتظار مساعدت مسئولان است،‌گفت: قرار بود پس از جنگ تحمیلی با اعلام منطقه آزاد اروند،‌ آبادان نمادی از توسعه پایدار کشور شود، اما سوء مدیریت در برخی مناطق آزاد موجب هدر رفتن مشوق‌های دولت در این زمینه شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار