تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹
کد خبر: ۱۴۹۷۶۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر درمان اداره‌کل تامین اجتماعی خوزستان عنوان کرد:
تشکیل 21 هزار پرونده پزشکی تامین اجتماعی در سال گذشته
مدیر درمان اداره‌کل تامین اجتماعی خوزستان با اشاره به خرید 4 میلیارد و 400 میلیون تومان تجهیزات پزشکی در سال گذشته گفت: در سال جاری هفت میلیارد تومان اعتبار برای تغییرات اساسی در استان اختصاص داده شده است.

دکتر صادق جلیلی در مراسم بزرگداشت روز تامین اجتماعی که روز یکشنبه (25 تیرماه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان دارای هفت بیمارستان با 600 تخت بستری است که از خدمات سه هزار و 500 نفر نیروی انسانی بهره‌گیری می‌کند.

وی افزود: این سازمان در خوزستان با حدود 2 هزار و 200 مرکز درمانی قرارداد دارد که جمع این قراردادها در سال گذشته حدود 800 میلیارد تومان بوده است؛ همچنین اکنون یک بیمارستان در آبادان با 60 درصد و یک بیمارستان در دزفول با 48 درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت هستند.

مدیر درمان اداره‌کل تامین اجتماعی خوزستان با اشاره به ارایه خدمات غیرحضوری و خدمات الکترونیک در این سازمان گفت: حذف دفترچه‌های بیمه در سال گذشته در مراکز تامین اجتماعی به اتمام رسیده است. همچنین بحث سیستم‌های تصویربرداری در سراسر استان اجرایی خواهند شد و سیستم اتوماسیون اداری نیز در استان در حال اجرا است.

جلیلی با بیان این‌که در سال گذشته 21 هزار پرونده پزشکی در تامین اجتماعی خوزستان تشکیل شده است، گفت:‌ اکنون برنامه هتلینگ بیمارستان‌ها شروع شده که در این راستا دو بخش در بیمارستان امیرالمومنین اهواز تکمیل شده است؛ این برنامه در بیمارستان مسجدسلیمان نیز به اتمام رسیده و در بیمارستان بهبهان آغاز شده است. توسعه و تجهیز اورژانس بیمارستان امیرالمومنین اهواز نیز 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تا پایان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد:‌ در سال گذشته در خوزستان بالغ بر 4 میلیارد و 400 میلیون تومان تجهیزات پزشکی خریداری شد. در سال جاری هفت میلیارد تومان اعتبار برای تغییرات اساسی به استان اختصاص داده شده است که از این لحاظ مقام دوم کشور را داریم.

مدیر درمان اداره‌کل تامین اجتماعی خوزستان با بیان این‌که در سال‌های 94 و 95 دو آزمون استخدامی برگزار شد، گفت: در این آزمون‌ها بیش از 150 نفر جذب شدند. همچنین بالغ بر 70 پزشک عمومی، ‌متخصص، دندانپزشک و داروساز جذب سیستم شدند. با مکاتبات انجام‌شده نیز سه مرکز تک‌شیفته اهواز دو شیفته خواهد شد.

وی تصریح کرد:‌ از مشکلات این سازمان بدهی‌های بخش درمان است که از این لحاظ نیازمند حمایت است. همچنین با توجه به اهمیت حوزه آی تی در بخش درمان انتظار همکاری شرکت مخابرات را داریم. از درخواست‌های مردم نیز راه‌اندازی مراکز درمانی در شهرستان‌های مختلف است که ممکن است به علت استانداردهای این سازمان، قادر به انجام این کار نباشیم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار