تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱
کد خبر: ۱۴۹۷۷۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
زمین مورد نیاز برای ساخت واحدهای مسکونی خانوارهای بالای دو معلول تامین شد
زمین موردنیاز برای ساخت واحدهای مسکونی خانوارهای دارای دو معلول توسط اداره راه و شهرسازی استان تأمین شده است
خوزنیوز: معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی خوزستان گفت: زمین موردنیاز برای ساخت واحدهای مسکونی خانوارهای دارای دو معلول توسط اداره راه و شهرسازی استان تأمین شده است.

به گزارش خوزنیوز؛ مهران کریمیان در جلسه کمیته راهبری مسکن خانوارهای بیش از دو معلول استان که به مناسبت هفته بهزیستی در اداره راه و شهرسازی استان با حضور مدیرکل بنیاد مسکن مستضعفان استان، مدیر عامل انجمن خیرین مسکن ساز استان، مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان و معاون بازسازی بنیاد مسکن استان برگزار شد گفت: در حال حاضر برای 36 خانوار دارای دو معلول در شهرستان‌های بهبهان، دزفول، دشت آزادگان، گتوند، مسجدسلیمان، رامهرمز، باغملک و هفتگل واحد مسکونی خریداری شده و 18 واحد نیز در شهرستان هفتگل در دست ساخت است که بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی همچنین بیان داشت: مقرر شد با همکاری اداره راه و شهرسازی استان در شهرستانهای آبادان، خرمشهر، سربندر و امیدیه واحدهای نیمه تمام مسکن مهر برای خانوارهای دارای دو معلول در نظر گرفته شود.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی خوزستان خاطرنشان کرد: طرح تأمین مسکن برای خانوارهای دارای دو معلول از سال 94 آغاز شده و مبلغ 300 میلیون ریال بلاعوض برای هر خانوار شهری و مبلغ 180 میلیون ریال بلاعوض برای هر خانوار روستایی از طریق بنیاد مستضعفان و سازمان بهزیستی و خیرین پرداخت می‌شود.
:
:
:
آخرین اخبار