تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۴۹۷۸۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده سپاه کارون:
سپاه یک مجموعه فرهنگی ورزشی در کارون می‌سازد
یک مجموعه فرهنگی ورزشی بزرگ توسط سپاه پاسداران در این شهرستان ساخته می‌شود
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) کارون گفت: یک مجموعه فرهنگی ورزشی بزرگ توسط سپاه پاسداران در این شهرستان ساخته می‌شود.

عادل ورشه‌بختیاری اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده سپاه پاسداران یک مجموعه فرهنگی ورزشی بزرگ در شهرستان کارون استان خوزستان می‌سازد.

وی در ادامه به اقدامات انجام شده برای ساخت مجموعه فرهنگی ورزشی در شهرستان کارون اشاره کرد و گفت: زمین این مجموعه از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر کوت عبدالله در اختیار سپاه قرار گرفت.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) کارون بیان کرد: اقدامات اولیه برای ساخت این مجموعه فرهنگی ورزشی انجام شد و طی روزهای آینده کلنگ ساخت نخستین زمین چمن و سالن ورزشی در این مجموعه به زمین زده می‌شود.

وی با بیان اینکه مجموعه فرهنگی ورزشی به مساحت 4 هکتار در شهرستان کارون ساخته می‌شود، عنوان کرد: زمین این مجموعه در کنار سازمان برق شهرستان قرار دارد که از یک سمت نیز در اتوبان اهواز به آبادان واقع شده است.

ورشه‌بختیاری تصریح کرد: پس از پایان ساخت این مجموعه کارهای فرهنگی و ورزشی در کنار هم انجام می‌شود که امیدواریم یک مجموعه بزرگ مانند مجموعه فرهنگی ورزشی شهید جهان‌آرا اهواز در شهر کوت عبدالله ساخته شود.

وی در ادامه سخنان خود اعتبار اولیه ساخت مجموعه فرهنگی ورزشی بزرگ در شهرستان کارون را 200 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: این مبلغ برای ساخت سالن ورزشی، زمین چمن و یک مسجد هزینه می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) کارون با بیان اینکه نقشه طرح آماده شده است، خاطرنشان کرد: پس از احداث این 3 پروژه برای تکمیل کردن این مجموعه بزرگ فرهنگی ورزشی در شهر کوت عبدالله شهرستان کارون اقدام می‌کنیم.

ورشه‌بختیاری اضافه کرد: ساخت این مجموعه فرهنگی ورزشی در شهرستان کارون با پیگیری‌های خودمان انجام می‌شود و یک کار ابتکاری در این منطقه است که امیدوارم به زودی ساخته شود و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار