تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴
کد خبر: ۱۴۹۷۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پورموسوی: برای موفقیت فولاد باید همه در کنار هم باشیم
سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان تاکید کرد که اکنون زمانی است که تمام مجموعه فولاد و هواداران باید برای موفقیت تیم دست به دست هم دهند و کنارهم باشند و اکنون زمانی نیست که رو به روی هم بایستند و جبهه بگیرند
سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان تاکید کرد که اکنون زمانی است که تمام مجموعه فولاد و هواداران باید برای موفقیت تیم دست به دست هم دهند و کنارهم باشند و اکنون زمانی نیست که رو به روی هم بایستند و جبهه بگیرند.

سیداکبر پورموسوی با ابراز رضایت از روند برگزاری اردوهای این تیم، اظهار کرد: بازیکنانم با جدیت در حال کار کردن هستند و دو روز پیش نیز با تیم سپیدرود رشت بازی داشتیم که این مسابقه بدون گل به پایان رسید و این نتیجه طبیعی هم است، چراکه در حال خارج شدن از فشار بدنسازی هستیم. اولین بازی ما با یک تیم لیگ برتری بود و همین که بازیکنانم تلاش کردند که اهداف تاکتیکی‌مان را دنبال کنیم، خوب بود.

وی افزود: متاسفانه در این بازی یکی، دو مصدوم دادیم که امیدوارم پیش از بازی اول ما در لیگ برسند؛ به هر حال این مصدومیت‌ها نیز بخشی از ورزش است و متاسفانه در برنامه آماده‌سازی تیم‌ها چنین اتفاقاتی می‌افتد.

 سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان درباره مصدومیت پیمان شیرزادی، توضیح داد: او از ناحیه همسترینگ مصدوم شد و امروز (دوشنبه) ام.آر.آی می‌دهد و امیدواریم که بتواند در اولین بازی به مجموعه فولاد کمک کند.

وی در ادامه گفت: در حال نزدیک شدن به انجام کارهای تاکتیکی هستیم و در ادامه نیز دو بازی تدارکاتی با تیم‌های سایپا و گل‌گهر سیرجان داریم و پس از آن به اهواز برمی‌گردیم و پس از دو روز استراحت، تمرینات را دنبال می‌کنیم.

پورموسوی در پاسخ به این سوال که درنهایت موفق به جلب نظر هیات مدیره باشگاه برای جذب بازیکن خارجی شدید؟ گفت: متاسفانه موافقت نشده است و باید با سیاست باشگاه پیش برویم. باشگاه فولاد به دنبال جوانگرایی است و ان‌شاءالله تلاش می‌‌کنیم که به موقع نیز از جوان‌هایی که جذب کرده‌ایم، استفاده کنیم.

وی در پاسخ به سوال دیگری که آیا درصورت عدم جذب بازیکن خارجی، فولاد در لیگ هفدهم به مشکل برمی‌خورد؟ عنوان کرد: هیچ تضمینی نیست که اگر بازیکن خارجی بگیریم حتما در رده خوبی قرار می‌گیریم یا در غیر این صورت به مشکل می‌خوریم. من به تک تک بازیکنانی که جمع کرده‌ام، اعتقاد فنی دارم و فقط باید صبر داشت تا این نفرات به خودباروی برسند و بتوانیم نتیجه بگیریم و دل هواداران را که طی یکی دو سال اخیر نگران وضعیت تیم و باشگاه بوده‌اند، شاد کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان درخصوص منتفی شدن حضور میلاد جهانی نیز بیان کرد: یکسری بازیکنان با ما تمرین کردند ودر نهایت آن‌هایی که به صلاح تیم بودند را جذب کردیم. از تمام کسانی که در تمرینات ما شرکت کردند و رفتند نیز تشکر می‌کنم.

وی تاکید کرد: انتظار داریم هواداران با صبر و تحمل، این فرصت را به ما بدهند که بتوانیم مجموعه خوبی را آماده مسابقات کنیم. اکنون زمانی است که اعضای هیات مدیره، مدیرعامل باشگاه، کمیته فنی و کادرفنی، بازیکنان و هواداران باید برای موفقیت تیم دست به دست هم دهیم و کنار هم باشیم و زمانی نیست که رو به روی هم بایستیم و جبهه بگیریم؛ باید مدیریت باشگاه، کادر فنی، بازیکنان و هواداران همه یک سمت بایستیم و تلاش کنیم. باید به دور از مسایل شخصی، کدورت‌ها و منافع‌مان، همه یکدل شویم تا فولاد به جایگاه اصلی خود برگردد. این مهم دور از دسترس نیست و با همدلی و همکاری می‌توانیم شاهد فولادی قوی در لیگ هفدهم باشیم.

پورموسوی با بیان این‌که قول می‌دهیم که با تمام وجود بازی کنیم، افزود: ساختن فولادی که هواداران دوست دارند، دور از دسترس نیست و فقط نیازمند کار، تلاش و صبوری و حمایت مردم هستیم. باتوجه به نیروهایی که جذب کرده‌ایم می‌توانیم پیش‌بینی کنیم که به اهداف‌مان خواهیم رسید.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار