تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۱۴۹۷۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جواد حردانی: می‌خواهم بازهم افتخارآفرینی کنم
دارنده نشان نقره مسابقات پرتاب وزنه جهانی، گفت: هدف بعدی من مسابقات آسیایی اندونزی و المپیک ۲۰۲۰ توکیو است و می‌خواهم بازهم برای خوزستان و کشور افتخارآفرینی کنم.

جواد حردانی در خصوص کسب نشان نقره در رقابت‌های جهانی، اظهارکرد: مسابقات در سطح بسیار بالایی برگزار شد و ورزشکاران بسیاری شرکت داشتند.

وی بیان کرد: من در ماده پرتاب وزنه کلاسF38  موفق به کسب نشان نقره و اولین مدال کاروان اعزامی ایران به این مسابقات شدم؛ حریفان من ورزشکارانی از کشورهای چک، استرالیا، سوئد، کلمبیا، چین و اوکراین بودند که رقابت سخت و نزدیکی با آن‌ها داشتم.

این ورزشکار معلول خوزستانی عنوان کرد:‌ از عملکردم در این مسابقات راضی هستم. ماده تخصصی من پرتاب دیسک است و در این رقابت‌ها در ماده غیرتخصصی مدال گرفتم که کارم واقعا سخت بود ولی با پشتکاری که داشتم و عزمی که جزم کرده بودم به موفقیت رسیدم.

وی با بیان این‌که هدف بعدی من مسابقات آسیایی اندونزی و المپیک ۲۰۲۰ توکیو، است، گفت: از این به بعد تمام تمرکز من روی این رقابت‌ها است و با بیشتر کردن تمرینات و سخت کوشی بیشتر می‌خواهم در این رقابت‌ها نیز بازهم برای خوزستان و کشور افتخارآفرینی کنم.

حردانی در پایان عنوان کرد: من تلاشم را می‌کنم و باید در استان نیز نگاه ویژه‌ای به ورزشکاران شود تا بتوانیم بدون دغدغه خودمان را برای مسابقات مهم پیش‌رو آماده کنیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار