تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱
کد خبر: ۱۴۹۷۹۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اصلاح نقاط حادثه‌خیز جاده‌های اندیمشک منتظر تامین اعتبار
برای برطرف کردن نقاط حادثه‌خیز که حدود 40 نقطه هستند نیازمند اعتبار هستیم و تا اعتباری به ما ندهند نمی‌توانیم کاری در خصوص ایمن‌سازی این نقاط انجام دهیم
مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اندیمشک گفت: برای برطرف کردن نقاط حادثه‌خیز که حدود 40 نقطه هستند نیازمند اعتبار هستیم و تا اعتباری به ما ندهند نمی‌توانیم کاری در خصوص ایمن‌سازی این نقاط انجام دهیم.

بهزاد روحانی اظهار کرد: نقاط حادثه‌خیز شناسایی شده‌اند و رقم هزینه‌های مورد نیاز برای این نقاط نیز مشخص شده است و این هزینه‌ها نیز توسط پلیس راه تأیید شد اما بحث اعتبارات، نیازمند زمان طولانی است که امیدواریم هرچه زودتر مبلغ مورد نیاز را به ما بدهند تا بحث ایمن‌سازی این نقاط را شروع کنیم.

وی با اشاره به این‌که محور آزادراه اندیمشک به سمت پل زال یک نقطه حادثه‌خیز و خطرناک است، افزود: در خصوص این محور که تصادفات فوتی بسیاری در پی داشته است، باید فکر جدی کرد زیرا ایمن‌سازی و رفع موانع آن، نیازمند اعتبارات بالایی است و باید هرچه زودتر برای حل این مشکل اقدام کرد.

روحانی با بیان این‌که 40 نقطه حادثه‌خیز در اندیمشک وجود دارد، ادامه داد: اعتبارات لازم برای این نقاط مشخص شده است و ما منتظر ابلاغ این اعتبارات هستیم.

وی با اشاره به این‌که ایمن‌سازی این نقاط نیازمند اعتباراتی است، خاطرنشان کرد: بعضی از جاده‌های ما فرسوده هستند و لازم است در خصوص نصب علائم ایمنی اقداماتی انجام شود و از مسئولان انتظار داریم که هر چه زودتر این اعتبارات را به ما بدهند زیرا آمار تصادف و میزان فوت افراد در این جاده‌ها، به میزان بالایی افزایش پیدا کرده است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار