تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۱۴۹۸۰۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مسئول ستاد بازسازی عتبات خوزستان:
لزوم تکمیل هر چه سریعتر پرونده شناسنامه مواکب
مسئول ستاد بازسازی عتبات استان خوزستان با تاکید بر بسته شدن پرونده‌های مربوط به مواکب گفت: پرونده، شناسنامه مواکب هرچه سریعترتکمیل و جهت صدور پروانه به مرکز ارسال و پیگیری شود
مسئول ستاد بازسازی عتبات استان خوزستان با تاکید بر بسته شدن پرونده‌های مربوط به مواکب گفت: پرونده، شناسنامه مواکب هرچه سریعترتکمیل و جهت صدور پروانه به مرکز ارسال و پیگیری شود.

صبح امروز، حجت السلام والمسلمین سیدمحمود موسوی، در جلسه هفتگی شورای معاونین ستاد بازسازی عتبات استان خوزستان که در محل سالن اجتماعات این ستاد برگزار شد، با نقل حدیثی از امام جواد (ع) مبنی بر اینکه مؤمن نیازمند سه خصلت است، شامل: توفیق از سوی خداوند، واعظی از درون خود و پذیرش نسبت به کسی که او را پند می‌دهد اظهار کرد: موکب داران مومنانی هستند که توفیق خدمت و تلاش در راه خدا به آنهاد داده شد، و در این راه از هیچ کمک مالی و معنوی دریغ نکردند.

وی با تاکید بر بسته شدن پرونده‌های مربوط به مواکب تصریح کرد: پرونده، شناسنامه مواکب هرچه سریعترتکمیل و جهت صدور پروانه به مرکز ارسال و پیگیری شود.

مسئول ستاد بازسازی عتبات استان خوزستان خطاب به معاونین ستاد عتبات تاکید کرد: ظرف دوهفته آینده حداقل 150پروانه موکب آماده تحویل به مدیران مواکب شود.

موسوی در ادامه با اشاره به لزوم راه اندازی هر چه سریع‌تر زیر مجموعه کمیته‌های اسکان وتغذیه در پایانه‌های شلمچه و چذابه متذکر شد: تامین اقلام عمده سرمایه‌ای و مصرفی ایام اربعین حسینی با مشارکت خیرین و محبین اهلبیت (ع) در کمترین زمان ممکن مهیا شود.

مسئول ستاد بازسازی عتبات استان خوزستان در پایان خطاب به مسئول کمیته جذب مشارکت‌های مردمی، اسکان وتغذیه ستاد اربعین استان خوزستان درخواست کرد: ستادهای تابعه در شهرستان‌ها در اسرع وقت با هماهنگی ائمه محترم جمعه و فرمانداران نسبت به راه اندازی و فعال سازی ایستگاه‌های جمع آوری کمک‌های مردمی برای پشتیبانی ازمواکب اربعین حسینی شهرستان مربوطه جهت اسکان و تغذیه زایرین اقدام کنند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار