تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۱۴۹۸۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دایر شدن 73 شعبه اخذ رأی در گتوند
فرماندار گتوند از دایر شدن 73 شعبه اخذ رأی در این شهرستان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش فارس از گتوند، قدرت‌‌الله امانی‌پور صبح امروز در جلسه توجیهی اعضای شعب انتخاباتی در گتوند افزود: در سطح شهرستان گتوند برای انتخابات مجلس شورای اسلامی 73 شعبه اخذ رأی دایر می‌شود.

http://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Images/1390/03/15/204255_PhotoA.jpg

وی با اشاره به اهمیت برگزاری این جلسه افزود:با توجه به اهمیت موضوع و لزوم فراگیری مجدد قوانین و مقررات انتخاباتی این جلسه برگزار شده و امیدواریم با تشکیل این جلسه توجیهی میزان اشتباهات و تخلفات در شعب انتخاباتی به حداقل خود برسد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان گتوند تأکید کرد: با توجه به اینکه در سطح شهرستان گتوند بیش از 73 شعبه اخذ رأی برپا خواهد بود لذا اعضای شعب انتخاباتی باید نهایت دقت را داشته باشند تا روند انتخابات با صحت برگزار شود، در شهرستان گتوند یک هزار و 200 نفرکار اجرایی انتخابات را برعهده دارند.

وی با اشاره به لزوم حضور حداکثری در انتخابات افزود: امسال انتخابات حساسی را پیش رو داریم و باید تلاش کنیم تا با حضور باشکوه مردم در انتخابات، مشت محکم دیگری بر دهان استکبار جهانی زده شود.

فرماندار گتوند با تأکید بر بی‌طرفی عوامل اجرایی انتخابات تصریح کرد: عوامل اجرایی انتخابات اعم از مسئولان هیئت‌ها و سایر بخش‌ها، هم‌چنین مدیران دستگاه‌های اجرایی باید با بی‌طرفی کامل، امانت‌داری را رعایت کرده و در صیانت از آرای مردم کوشا باشند.

وی خاطرنشان کرد: نظارت زیادی بر امور انتخاباتی در شهرستان گتوند وجود دارد و از نظر امنیتی نیز احاطه کاملی بر مسائل وجود دارد، برگزاری انتخابات در این حوزه انتخابیه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و همه دستگاه‌های اجرایی در برگزاری انتخاباتی سالم و رقابتی تلاش کنند.

امانی‌پور تأکید کرد: انتخابات مظهر مردم‌سالاری در نظام جمهوری اسلامی است و باید تلاش کرد تا هیچ خدشه‌ای به سلامت انتخابات وارد نشود و همان‌گونه که در دوره‌های قبل انتخابات در کشور نیز چنین بوده است.

حوزه انتخابیه شهرستان گتوند به عنوان حوزه انتخابیه فرعی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های شهرستان شوشتر و گتوند فعالیت می‌کند.
:
:
:
آخرین اخبار