تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹
کد خبر: ۱۴۹۸۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان خبرداد:
بهره‌برداری از 900 طرح نیمه‌تمام در خوزستان تا پایان سال
پیش بینی می‌کنیم تا پایان سال 900 پروژه نیمه تمام در استان تکمیل و به بهره‌برداری برسد
رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان گفت: پیش بینی می‌کنیم تا پایان سال 900 پروژه نیمه تمام در استان تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

امید حاجتی اظهار کرد: در جلسه هماهنگی کمیته برنامه‌ریزی به فرمانداران اعلام شد تا در زمینه طرح‌های نیمه تمام بر اساس ضوابط و دستورالعمل‌های اجرایی و یک وحدت رویه عمل کنند.

وی افزود: اگر تخصیص اعتبارات توسط دولت به استان به طور مناسبی انجام گیرد، پیش بینی می‌کنیم تا پایان سال مالی 900 پروژه نیمه تمام در خوزستان را تکمیل کنیم.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان تصریح کرد: در این زمینه برای هزینه‌کرد اعتبارات به فرمانداران تذکرات لازم داده شده است تا اعتبارات تخصیص یافته به آن‌ها به صورت هدفمند هزینه شود.

حاجتی عنوان کرد: اولویت استان انجام پروژه‌های نیمه تمام است که در این زمینه فرمانداران باید در خصوص هزینه اعتبارات تخصیص یافته به شهرستان‌هایشان توجه ویژه کنند.

وی گفت: امیدواریم بیش از 900 پروژه نیمه تمام در بخش‌های مختلف فرهنگی، راه، آموزش و... با اعتبارات در نظر گرفته شده برای استان تا پایان سال به اتمام برسد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان خاطرنشان کرد: سوابق تمام پروژه‌های نیمه‌تمام را در اختیار فرمانداران قرار داده‌ایم و به آن‌ها این اختیار داده شده تا در خصوص اولویت‌بندی پروژه‌ها جهت اجرا، خود تصمیم‌گیری کنند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار