تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲
کد خبر: ۱۴۹۸۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده سپاه رامهرمز:
80 نفر در رابطه با نزاع منطقه پتک بازداشت‌شده‌اند
تاکنون 80 نفر در رابطه با نزاع منطقه پتک باغملک بازداشت‌شده‌اند
فرمانده سپاه رامهرمز گفت: تاکنون 80 نفر در رابطه با نزاع منطقه پتک باغملک بازداشت‌شده‌اند.

صبح امروز حجت‌الاسلام سید امیر میرعلایی در جلسه شورای اداری این شهرستان با توجه به انتقال پیکر دو تن از شهدای گمنام در روز چهارشنبه به رامهرمز اظهار کرد: فضای شهر و بخش‌های اطراف را باید در این روز به عطر شهدا معطر کنیم.

وی ادامه داد: این شهدا روز پنجشنبه به بخش رود زرد منتقل خواهند شد و در محلی که به‌عنوان یادمان شهدا در نظر گرفته‌شده است با حضور گسترده مردم دفن خواهند شد.

فرمانده سپاه رامهرمز در رابطه با دستگیری‌های گسترده طرفین نزاع در منطقه پتک باغ‌ملک تصریح کرد: از دو ماه گذشته تاکنون سپاه به این نزاع ورود کرده است و از سوی قرارگاه حضرت ابوالفضل دستگیری‌ها شروع‌شده است.

وی افزود: هیچ‌کدام از دستگیرشدگان دعوت نشده‌اند بلکه احضار شده‌اند و سپس بازداشت‌ شده‌اند و به بی‌گناه بودن یا نبودن آن‌ها ما نمی‌توانیم نظر بدهیم.

میرعلایی تأکید کرد: تاکنون نظام سعی بر حل مسئله به‌صورت اجتماعی و مسالمت‌آمیز را داشته است ولی به علت عدم تمکین برخی از افراد هم‌اکنون بااقتدار وارد عمل شده است و تا امروز 80 نفر دستگیر و بازداشت‌شده‌اند.

فرمانده سپاه رامهرمز در پایان از همه مسؤولان به‌ویژه نظامی، انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی و همچنین فرماندار رامهرمز که طی این مدت شبانه‌روزی در حفظ امنیت تلاش کردند تقدیر کرد.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
GERMANY
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
0
1
دست شما درد نکنه بعضیا فقط وبان زور را می فهمند هر 2 طرف قضیه اتاق فکر دارند اینهایی که بهشون ریش سفید هم می گویند
:
:
:
آخرین اخبار