تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷
کد خبر: ۱۴۹۸۵۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اجتماع مدافعان حرم در دزفول برگزار شد
در آستانه سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) اجتماع مدافعان حرم شهرستان دزفول با حضور حجت الاسلام مهدی طائب رئیس قرارگاه عماریون برگزار شد
در آستانه سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) اجتماع مدافعان حرم شهرستان دزفول با حضور حجت الاسلام مهدی طائب رئیس قرارگاه عماریون برگزار شد.

حجت الاسلام مهدی طائب در اجتماع مدافعان حرم شهرستان دزفول که دوشنبه شب در مسجد امام سجاد(ع) برگزار شد در سخنانی گفت:مدافعان حرم معادلات سیاسی و نظامی دشمن را به هم زدند.

وی افزود: در شرایطی که دشمن بعد از هشت سال جنگ علیه ایران اسلامی نتوانست به اهداف خود برسد ، از طریق تهاجم فرهنگی و در قالب جنگ نرم علیه فرزندان این سرزمین وارد عمل شد و فکر می کرد با برنامه های ماهواره ای می تواند نسل تربیت شده بعد از جنگ را خراب کند اما مدافعان حرم ثابت کردند تهاجم فرهنگی دشمن در طول سالها تلاش و توطئه دشمن بی اثر بوده و تاثیری بر فرزندان این سرزمین و تربیت شدگان مکتب اهل بیت (ع) نداشته است.

رئیس قرارگاه عماریون با بیان اینکه خون شهدای مدافع حرم با ارزش ترین خونی است که در دفاع از اسلام و حرم اهل بیت (ع) ریخته می شود گفت:شهدای مدافع حرم در امتداد مسیر حرکت شهدای هشت سال دفاع مقدس گام بر می دارند.

در حاشیه این اجتماع نمایشگاه عکسی با موضوع شهدای مدافع حرم برپا شد.

شرکت کنندگان در این اجتماع با امضای توماری آمادگی خود را برای نبرد با گروهک های تکفیری سلفی تا نابودی کامل آنها اعلام داشتند.

مردم دزفول علاوه بر تقدیم 2 هزار و 600 شهید در هشت سال دفاع مقدس ، پنج شهید والامقام در دفاع از حرم اهل بیت(ع) تقدیم کردند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار