تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱
کد خبر: ۱۴۹۸۶۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استقلال خوزستان به اداره‌کل ورزش استان واگذار نشد/استعفای حیدری از هیات مدیره
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از عدم واگذاری باشگاه استقلال خوزستان به این اداره کل خبر داد
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از عدم واگذاری باشگاه استقلال خوزستان به این اداره کل خبر داد و گفت: خود من نیز اعلام کرده‌ام که دیگر نمی‌توانم عضو هیات مدیره باشگاه باشم.

افشین حیدری  درباره استعفا از هیات مدیره باشگاه استقلال خوزستان، اظهار کرد: من به آقای محمودی، رییس هیات مدیره گروه ملی صنعتی فولاد ملی ایران اعلام کرده‌ام که نمی‌توانم عضو هیات مدیره باشگاه استقلال خوزستان باشم ولی حمایتم را از این تیم به عنوان یک باشگاه ریشه‌دار و مردمی در چارچوب قانون دارم، ضمن این که باشگاه‌های استقلال خوزستان، فولاد و نفت آبادان برای ما یکی هستند و هیچ تفاوتی ندارند.

وی بیان کرد: در حال حاضر استقلال خوزستان در اختیار گروه ملی است و به اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان انتقال پیدا نکرد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در پاسخ به این سوال پس با این شرایط آیا عبدالنبی شولی، سرپرست باشگاه استقلال خوزستان نیز استعفا خواهد داد؟ عنوان کرد: این موضوع با خود آقای شولی است ولی ما تا فردا هیات مدیره جدید باشگاه را معرفی خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که با این وضعیت به نظر می‌رسد باشگاه استقلال خوزستان شرایط نابسامانی پیدا می‌کند؟ گفت: خیر به این صورت نیست و ما از این باشگاه و دو باشگاه دیگر استان در لیگ برتر حمایت خواهیم کرد.

 پیش از این قرار بود اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان متولی باشگاه استقلال خوزستان شود که به دلیل عدم تمایل این اداره‌کل، وضعیت باشگاه مشخص نیست.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار