تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۱۴۹۸۶۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دومین رویداد استارتاپی بازی‌های موبایل در آبادان و خرمشهر برگزار می‌شود
معاون آموزش، پژوهش و برنامه‌ریزی اداره‌کل فنی و حرفه‌ای خوزستان با اشاره به برگزاری دومین رویداد استارتاپی بازی‌های موبایل (گیم‌آپ) از 16 تا 18 شهریورماه در آبادان و خرمشهر، گفت: علاقه‌مندان تا 15 شهریورماه فرصت دارند در این مسابقات ثبت‌نام کنند.

شهرام ملایی هزاروندی اظهار کرد: دومین رویداد استارتاپی بازی‌های موبایل کشور از 16 تا 18 شهریورماه با همکاری سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای، مجتمع آموزشی پانیذ و شبکه اینترنتی سیمرغ در آبادان و خرمشهر برگزار می‌شود. هدف از برگزاری این رویداد تولید بازی‌های موبایل با رویکرد تجاری و دانش بنیان است.

وی در خصوص نحوه برگزاری این رویداد گفت: در این رویداد استارتاپی 100 شرکت کننده در قالب تیم‌های آزاد در بخش‌های طراح بازی، طراح مرحله، گرافیست بازی، برنامه نویس و کار با موتور بازی خواهد بود. در روز پایانی رقابت‌ها نیز 10 تیم برتر انتخاب می‌شوند. جوایز رویداد نیز به گونه‌ای انتخاب شده که افراد از زمان تولد ایده تا عرضه بازی در کانال‌های فروش، حمایت خواهند شد.

معاون آموزش، پژوهش و برنامه‌ریزی اداره‌کل فنی و حرفه‌ای خوزستان تصریح کرد: علاقه‌مندان تا 15 شهریورماه مهلت دارند تا در دومین رویداد استارتاپی بازی‌های موبایل (گیم‌آپ) ثبت‌نام کنند. این افراد می‌توانند از طریق لینک  https://evand.com/events/gameup2 در این رویداد ثبت‌نام کنند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار