تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۹
کد خبر: ۱۴۹۸۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس انجمن مراکز مشاوره شغلی و کاریابی های خوزستان :
مراکزکاریابی به چالش جدید بیکاران تبدیل شده اند
مراکز مشاوره شغلی تبدیل به چاه بیکاران شده است و بیکارانی که امکان و شرایط استخدام در هیچ دستگاهی را ندارند به کاریابی ها مراجعه می کنند
 رئیس انجمن مراکز مشاوره شغلی و کاریابی های خوزستان گفت: مراکز مشاوره شغلی تبدیل به چاه بیکاران شده است و بیکارانی که امکان و شرایط استخدام در هیچ دستگاهی را ندارند به کاریابی ها مراجعه می کنند.

رضا جابری سه شنبه در حاشیه همایش تخصصی توسعه اشتغال پایدار با محوریت اشتغال جامعه ایثارگران در جمع خبرنگاران در محل سالن اجتماعات اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان بیان کرد: 37 مرکز مشاوره شغلی در استان فعالیت دارند که تمام این مراکز خصوصی هستند که از 12 سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرده اند.

وی گفت: یکی از مشکلات استان در بخش نفت و فرصت های شغلی فراهم در این بخش است که برای کارجویان در استان دست نیافتنی هستند.

جابری عنوان کرد: با وجود شرکت هایی همچون نفت و گاز و فولاد در استان باید انتظار کارجویان خوزستان باسایر استان ها متفاوت باشد، ولی متاسفانه غیر بومی ها از ظرفیت های اشتغال در استان بیشتر استفاده می کنند.

وی افزود: تفاهم نامه ای بین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، مراکز مشاوره شغلی و اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برای ایجاد اشتغال افراد بیکار خانواده های شهدا و ایثار گر منعقد شد که نیاز به ساماندهی و یکسری تغییرات دارد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار