تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹
کد خبر: ۱۴۹۹۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تماس صوتی تلگرام رفع فیلتر نمی‌شود
محمود واعظی در حاشیه مراسم افتتاح پروژه های شبکه ملی اطلاعات عنوان کرد: برنامه ای برای رفع فیلتر تماس صوتی پیام رسان تلگرام نداریم
محمود واعظی در حاشیه مراسم افتتاح پروژه های شبکه ملی اطلاعات عنوان کرد: برنامه ای برای رفع فیلتر تماس صوتی پیام رسان تلگرام نداریم.

محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه مراسم افتتاح پروژه های شبکه ملی اطلاعات در پاسخ به این سوال که آیا برنامه ای برای رفع فیلتر تماس صوتی تلگرام وجود دارد، گفت: خیر برنامه ای نداریم.

واعظی تشریح کرد: چرا اصرار دارید سرویسی برای شرکت های خارجی ایجاد کنیم در حالی که مخابرات و اپراتورهای موبایل می توانند این سرویس را ارائه دهند. قرار نیست این شرکت ها ورشکسته شوند.

وزیر ارتباطات همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر موضوع پیشنهاد افزایش تعرفه نرخ های مخابراتی که از سوی مخابرات مطرح شده بود نیز گفت: هیچ گونه قصدی برای افزایش تعرفه ها در حوزه تلفن ثابت، اینترنت و موبایل نداریم.

واعظی در مورد خدمات پرداخت و تبلیغات در شبکه های اجتماعی خارجی همچون تلگرام گفت: طبق مصوبات قانونی هر گونه خدمات پرداخت و تبلیغات در شبکه های اجتماعی خارجی ممنوع است و این تصمیم در راستای حمایت از شبکه های اجتماعی داخلی گرفته شده است.
مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار