تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۱۴۹۹۱۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تمدید مجوز بهره‌برداری از بندر صیادی سجافی در هندیجان
تمدید مجوز مرحله دوم بهره‌برداری از بندر صیادی سجافی واقع در شهرستان هندیجان با تأیید اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان صادر شد
تمدید مجوز مرحله دوم بهره‌برداری از بندر صیادی سجافی واقع در شهرستان هندیجان با تأیید اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و برابر با الزامات و مقررات ملی و بین المللی، توسط سازمان بنادر و دریانوردی طی تیرماه سال جاری صادر شد.

رضا زاده معاون مهندسی و عمران اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی رعایت الزامات قانونی ناظر برساخت و بهره‌برداری سازه‌ها و تأسیسات ساحلی و اخذ استعلامات لازم از مراجع ذیربط، حسب قوانین و مقررات جاری، مجوز مرحله دوم بهره‌برداری از بندر صیادی سجافی در شهرستان هندیجان توسط سازمان بنادر و دریانوردی صادر شد.

وی با اشاره به بند ۲۲ ماده ۳ فصل دوم آیین نامه سازمان بنادر و دریانوردی که بر لزوم اخذ مجوزهای لازم جهت احداث و بهره‌برداری از سازه‌های ساحلی و دریایی تأکید می‌کند، افزود: این مجوز حسب اعمال حاکمیت دریایی صادر شده و همه فعالان اقتصادی در حوزه سواحل و بنادر ملزم به رعایت قوانین و اخذ مجوز هرگونه فعالیت هستند.

زضا زاده همچنین تصریح کرد: ارگان‌ها و مراجع قانونی فقط می‌توانند به پروژه‌ها و تأسیساتی که مبادرت به اخذ مجوز نموده‌اند، تسهیلات ارائه کنند و از این مزیت برخوردار شوند.

وی در پایان یادآور شد: انجام هر گونه فعالیت در سواحل و دریا، باید با اخذ مجوزهای لازم از سازمان بنادر و دریانوردی باشد.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: بندر سجافی ، هندیجان
:
:
:
آخرین اخبار