تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴
کد خبر: ۱۴۹۹۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کتاب «اندیمشک در آغاز» نوشته دکتر عباس امام منتشر شد
کتاب «اندیمشک در آغاز» شامل خاطرات فریده صحت‌پور به کوشش دکتر عباس امام، استادیار زبان انگلیسی دانشگاه شهید چمران اهواز، چاپ و منتشر شد
کتاب «اندیمشک در آغاز» نوشته دکتر عباس امام منتشر شددر 154 صفحه و با ده‌ها عکس از اندیمشک و اندیمشکی‌های قدیم دربرگیرنده خاطرات فریده صحت‌پور از دهه 1310تا 1340 است.

صحت‌پور در بخشی از کتاب نوشته است: « اندیمشک در آغاز، خاطرات کودکی و نوجوانی من است. در این مجموعه، من همه شنیده‌ها، دیده‌ها و یادآوری‌های افراد خانواده از سال‌های تبدیل "صالح‌آباد" به "اندیمشک" را ذکر کرده‌ام و نتیجه مخلوطی از شرایط محیطی، اجتماعی، شخصی شده که بر همه آنها احساسات و شناخت‌های کودکی و نوجوانی‌ام سایه انداخته است.»

این کتاب را انتشارات دارالمؤمنین با قیمت 20 هزار تومان انتشار داده است.

پیش از دکتر امام دو کتاب دیگر با موضوع اندیمشک با نام‌های "اندیمشک و اندیمشکی‌ها" و "تاریخ شفاهی اندیمشک" وارد بازار کتاب شده است.

دكتر سید عباس امام در سال 1338 در اندیمشک متولّد شد. وی تحصیلات متوسّطه را سال 1356در همان شهر به پایان رساند و در سال 1364 موفّق به اخذ مدرک کارشناسی زبان انگلیسی از دانشگاه شهید چمران اهواز شد و به سال 1370 از دانشگاه شیراز در رشته آموزش زبان انگلیسی به اخذ مدرک کارشناسی ارشد نایل شد. امام دکترای خود را در همان رشته از دانشگاه علامه طباطبائی تهران اخذ کرده است. این استاد دانشگاه در کنار تدریس و تحقیق در دانشگاه و ترجمه کتاب‌های فراوان، در زمینه خوزستان‌شناسی نیز فعالیت دارد و این زمینه نیز دارای تالیفات متعددی است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار