تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۱۴۹۹۳۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مسئول قرارگاه جهادی انقلاب اسلامی :
اردوهای جهادی قرارگاه جهادی انقلاب اسلامی در خوزستان اجرا می‌شود
اردوهای جهادی قرارگاه جهادی انقلاب اسلامی با حضور جهادگران، متخصصان و نخبگان عرصه‌های مختلف محرومیت‌زدائی در خوزستان اجرا می‌شود
مسئول قرارگاه جهادی انقلاب اسلامی گفت: اردوهای جهادی قرارگاه جهادی انقلاب اسلامی با حضور جهادگران، متخصصان و نخبگان عرصه‌های مختلف محرومیت‌زدائی در خوزستان اجرا می‌شود.

ایمان محمدی‌نرگسی اظهار داشت: در راستای لبیک عملی و فرمان آتش به اختیار مقام معظم رهبری و همچنین جهاد محرویت‌زدایی، کاروان قرارگاه جهادی انقلاب اسلامی در پایتخت هشت سال دفاع مقدس، حضور می‌یابد.

وی افزود: خدمت رسانی در سنگرهای جهاد و ایثار برای ریشه‌کنی فقر و محرومیت از اهداف برگزاری این اردوهای جهادی در استان خوزستان است.

مسئول قرارگاه جهادی انقلاب اسلامی عنوان کرد: از تمامی فعالان فرهنگی، علمی و  ایثارگران و دوستداران راه شهدا، به ویژه فرزندان شاهد و ایثارگر دعوت می‌شود در این اردوی جهادی حضور یابند.

وی تصریح کرد: همگان می‌توانند جهت کسب اطلاع بیشتر و ثبت نام در سومین اردوی جهادی از تاریخ چهارشنبه 28 تیر ماه تا دهم مرداد به سایت قرارگاه جهادی انقلاب اسلامی به آدرس WWW.IRJH.IR مراجعه کنند و یا با شماره 33702292 با پیش‌شماره 021 تماس بگیرند.

محمدی‌نرگسی خاطرنشان کرد: این اردوی جهادی 20 مرداد تا 20 شهریور‌ماه امسال با پنج محور فرهنگی، پزشکی، عمرانی، علمی و آموزشی، کارآفرینی و اشتغالزایی در استان خوزستان برگزار می‌شود.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار