تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۱۴۹۹۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شرجی هفته آینده هم در خوزستان می‌ماند
مدیرکل هواشناسی خوزستان از کاهش یک تا دو درجه‌ای دمای هوای استان از روز پنجشنبه تا جمعه و ادامه پدیده شرجی تا آخر هفته آینده خبر داد
مدیرکل هواشناسی خوزستان از کاهش یک تا دو درجه‌ای دمای هوای استان از روز پنجشنبه تا جمعه و ادامه پدیده شرجی تا آخر هفته آینده خبر داد.

کوروش بهادری اظهار کرد: بر اساس مدل‌های هواشناسی امروز برای شهرهای بهبهان و ایذه تندبادهای قابل ملاحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود که ممکن است سرعت تندباد در این مناطق به 45 تا 50 کیلومتر در ساعت برسد.

وی با اشاره به پدیده شرجی افزود: امروز میزان رطوبت در آبادان و شادگان 70 درصد، ماهشهر 66 درصد، هندیجان 57 درصد و در اهواز به 50 درصد رسید.

بهادری با بیان این‌که روز گذشته چهار شهر در خوزستان دمای 50 درجه را تجربه کردند، تصریح کرد: روز گذشته در اهواز، امیدیه، رامهرمز و شوش دمای 50 درجه ثبت شد ولی از روز پنجشنبه تا جمعه دمای هوای استان یک تا دو درجه کاهش خواهد یافت.

مدیرکل هواشناسی خوزستان عنوان کرد: مجددا از روز شنبه شاهد افزایش دما و ادامه پدیده شرجی در نواحی ساحلی استان خواهیم بود.

وی گفت: در شبانه‌روز گذشته اهواز، امیدیه، رامهرمز و شوش با 51 درجه سانتی‌گراد و اهواز با 26 درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان خوزستان بودند. تغییرات دمای هوای امروز اهواز نیز بین 34 تا 51 درجه سانتی‌گراد در نوسان خواهد بود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار