تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲
کد خبر: ۱۴۹۹۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بازدید هیات اعزامی دادستانی کل کشور از زندانهای خوزستان
هیات اعزامی دادستانی کل کشور به سرپرستی محمدرضا الهی منش به منظور بررسی وضعیت زندانیان ، از زندانهای استان خوزستان بازدید کرد
هیات اعزامی دادستانی کل کشور به سرپرستی محمدرضا الهی منش به منظور بررسی وضعیت زندانیان ، از زندانهای استان خوزستان بازدید کرد.

به نقل از روابط عمومی اداره کل زندانها و اقدامات تامینی تربیتی خوزستان ، این هیات اعزامی از دادستانی کل کشور ، ضمن بازدید از زندانها و مراکز تامینی و تربیتی استان از نزدیک در جریان اقدام ها و خدمات ارائه شده به زندانیانی که در حال تحمل حبس و محکومیت خود هستند قرار گرفت.

تیم بازرسی اعزامی از دادستانی کل کشور که اقدام های دستگاه قضایی خوزستان را در این ارتباط مورد بررسی قرار داد در بازدید از زندان های اهواز ، مسجدسلیمان، شوشتر، دزفول، بهبهان، ماهشهر، رامهرمز و آبادان ، مجموعه اقدام های انجام شده در ندامتگاههای استان را نیز مورد ارزیابی و سنجش قرار داد.

الهی منش رئیس تیم اعزامی دادستانی کل کشور همچنین با حضور در ندامتگاهها و دیدار چهره به چهره با زندانیان و پرسش و پاسخ با آنان از اندرزگاهها ، امور آموزشی ، فرهنگی تربیتی و حرفه آموزی زندانیان نیز بازدید کرد.

در این بازدید عباس حسینی پویا دادستان عمومی و انقلاب اهواز گزارشی از وضعیت زندانهای استان و بهبود خدمات رفاهی در زندانهای استان را در سالهای اخیر ارائه کرد.

الهی منش در پایان این بازدید ها اقدامات فرهنگی تربیتی انجام شده در زندانهای خوزستان را مثبت ارزیابی کرده و افزود: این نظم و انضباط حاکم در زندانها نشان دهنده تلاش کارکنان و مسئولان زندانهاست که امید است این برنامه ها همچنان تداوم داشته باشد.

به گفته رضا پوستچی مدیرکل زندانها و اقدامات تامینی تربیتی خوزستان ، هم اکنون 12هزار و 500 زندانی در زندان های استان وجود دارند در حالی که این تعداد در سال 1391 حدود 15هزار نفر بوده است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار