تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰
کد خبر: ۱۴۹۹۶۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) در اهواز:
آب شرب مردم خوزستان از سد دز تامین می‌شود
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) گفت: آب شرب مردم خوزستان از سد دز تامین می‌شود
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) گفت: آب شرب مردم خوزستان از سد دز تامین می‌شود.

 سردار سرتیپ عبادالله عبداللهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) در حاشیه سفر به خوزستان در جمع خبرنگاران در اهواز اظهار داشت: بر‌اساس قولی که قبلا داده بودیم جلسات مختلفی برای تامین آب مناطق مختلف خوزستان برگزار کردیم.

وی با بیان اینکه اجرای طرح تامین آب خوزستان پیشرفت خوبی دارد، تصریح کرد: دنبال هستیم که این کار به نحو شایسته‌ای انجام شود.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) تصریح کرد: مردم خوزستان حق بزرگی بر گردن همه ما دارند هم در بحث دفاع مقدس و هم در موضوع سازندگی، که باید با تلاشی که برای رفع مشکلات آنها انجام‌ می‌دهیم بتوانیم این حق را ادا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: خوزستان حدود 5 میلیون نفر جمعیت دارد از طرفی هم 26 شهر و نزدیک به 2 هزار روستا را در خود جای داده که باید آب شرب آنها تامین شود.

سردار عبداللهی با تاکید بر این نکته تا چشم‌انداز 1425 باید در هر ثانیه 25 مترمکعب آب تامین شود، خاطرنشان کرد: در فاز نخست آبرسانی به مردم خوزستان تلاش این است که مشکل کسری آبی که در اهواز، آبادان، خرمشهر و شادگان وجود دارد حل شود.

وی تاکید کرد: در نظر داریم آب سالم و پایدار به مردم خوزستان برسانیم که این آب از سد دز منتقل می‌شود زیرا دارای ای‌سی مناسب است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) گفت: در بالادست نیز تصفیه‌خانه و آبگیر وجود دارد که باید تکمیل شود و پس از اجرای آن می‌توانیم بگوییم که آب مناسبی را به مردم خوزستان داده‌ایم.
مرجع / تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
-
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۹
0
1
بله ازدز آب بیارین برای شهرهای جنوبی تا مرد استفاده کنن.مامیریم اندیمشک بهترین آب رو استفاده میکنیم.میاییم ماهشهر بدترین اب رو
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۹
0
0
چرا عاقل کند کاری عاقبت کند پشیمانی!از روی بی خردی همه ی دولت ها معلوم نیست چه پول های بی حسابی صرف انتقال آب از خوزستان شده که حالا باید بگویئم "آب در کوزه و ما تشنه لبان گرد جهان می گردیم"!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۹
0
0
انشاالله کی ؟ سالی که جمعه ندارد ؟
:
:
:
آخرین اخبار