تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹
کد خبر: ۱۴۹۹۶۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فیلم زیر سقف دودی با حضور کارگردان اثر در اهواز اکران شد
فیلم زیر سقف دودی با مضمون اجتماعی به معضلات متعدد رابطه ها در دنیای معاصر ایران را به تصویر می کشد که این فیلم توانست با کسب جایزه های مختلف از سوی جشنواره های ایران بازخورد های مثبتی را از مخاطبین بگیرد
فیلم زیر سقف دودی به کارگردانی پوران درخشنده در شامگاه روز چهارشبه در سینما نفت اهواز با حضور کارگردان اثر برگزار شد.

فیلم زیر سقف دودی با مضمون اجتماعی به معضلات متعدد رابطه ها در دنیای معاصر ایران را به تصویر می کشد که این فیلم توانست با کسب جایزه های مختلف از سوی جشنواره های ایران بازخورد های مثبتی را از مخاطبین بگیرد.

پوران درخشنده در حاشیه اکران فیلم زیر سقف دودی اظهار کرد: سینما تنها سرگرمی نیست و یک بخش از ژانر سینما بحث سینمای اجتماعی است که به درد های از جامعه که مشاهده نمی شوند می پردازد، در پرداختن  به بحث های روشن گرانه و آگاهی اجتماعی  در سینما متاسفانه  با نگاه سیاسی رو به رو  است این درحالی است که تنها هدف آنها فرهنگ سازی صحیح در جامعه ایران است.

وی افزود: با توجه به هدف این فیلم بحث فرزند تربیتی از فرزند آوری بیشتر است و نگاه روانشناسی به مسائل فرزندان در خانواده ها را به تصویر می کشد  و فیلم زیر سقف دودی به ویژه بحث حمایت عاطفی  به فرزندان  را القا می کنند تا رفتار های خشونت آمیز در میان خانواده ها کمتر بشود و سینما و رسانه ها باید این مسائل را روشن کنند تا مسئولان رسیدگی های لازم را انجام دهند.

کارگردان مطرح سینما ایران با اشاره به مضمون  اجتماعی فیلم زیر سقف دودی گفت: سینما گستردگی نگاه به مسائل روز کشور را دارد و این امر می توانند فرهنگ سازی مناسب در مسائل اجتماعی را ایجاد کنند.

در مصاحبه با یکی از تماشاچیان فیلم وی گفت: فیلم زیر سقف دودی زندگی مردم امروز جامعه ایران و همچنین واقعیت های اجتماعی را به صورت کاملا رئال  به تصویر کشیده است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار