تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴
کد خبر: ۱۴۹۹۶۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مناطق نفتخیز جنوب برنده تندیس طلای عمل به مسئولیت های اجتماعی CSR
كسب با افتخار عالي ترين نشان برتر گزارش پايداري و عمل به مسؤليت اجتماعي، حاصل حضور مناطق نفت خيز جنوب در سومين همايش مسئوليت اجتماعي وزرات نفت بود
مناطق نفتخیز جنوب برنده تندیس طلای عمل به مسئولیت های اجتماعی CSRخوزنیوز: كسب با افتخار عالي ترين نشان برتر گزارش پايداري و عمل به مسؤليت اجتماعي، حاصل حضور مناطق نفت خيز جنوب در سومين همايش مسئوليت اجتماعي وزرات نفت بود.

به گزارش خوزنیوز و به نقل از روابط عمومی این شرکت؛ در سومين همايش مسئوليت اجتماعي وزارت نفت پس از دو روز از اجرا، با معرفی شرکت های برتر در زمینه CSR به کار خود پایان داد.

شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب كه براي نخستين بار در بخش ارزيابي عملکرد مسئولیت های اجتماعی شركت نموده بود، به انتخاب هیات داوران شایسته دریافت لوح سپاس و تندیس طلایی به عنوان عالی ترین نشان این همایش شناخته شد.

مهندس عالی پور در حاشیه این همایش ضمن اظهار خرسندی از انتخاب مناطق نفتخیز جنوب به عنوان شرکت برتر در زمینه خدمات عام المنفعه و مسئولیت های اجتماعی، بر ادامه تعامل با سازمان ها و دستگاهها و مجموعه دولت در استان های نفتخیز بویژه استان خوزستان تاکیدکرد.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب گفت: رویکرد جدید وزیر محترم نفت و سیاست کلی وزارتخانه بر کاهش فاصله میان مردم و صنعت است.

مهندس عالی پور تاکید کرد: در یکصد سال گدشته صنعت نفت هیچگاه از اندیشه خدمت به محیط های پیرامون غافل نبوده است اما به جرات می توان ادعا نمود دولت تدبیر و امید عمل به مسیولیت های اجتماعی شرکت را به معنای واقعی احیا نموده است.

اين همايش كه در محل دائمي سالن هاي همايش پژوهشگاه صنعت نفت تهران در تاريخ ٢٧ و ٢٨ تيرماه سال جاري برگزار شد با حضور وزير نفت مهندس و جمعی از مقامات کشوری، مدیران ارشد و کارشناسان حوزه مسیولیت اجتماعی به مدت 2 روز در محل پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد.
:
:
:
آخرین اخبار