تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۳
کد خبر: ۱۴۹۹۷۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حادثه برای 20 گردشگر اهوازی در رودخانه دز/ تاکنون 2 جسد از آب گرفته شده است
تاکنون 2 جسد متعلق به یک دختر و یک پسر که حدودا 30 ساله هستند، پیدا شده ولی 6 نفر دیگر همچنان مفقود هستند که جستجو برای یافتن این 6 نفر ادامه دارد
رئیس جمعیت هلال احمر دزفول با اشاره به حادثه غرق شدگی 20 گردشگر در رودخانه دز گفت: تاکنون 2 جسد متعلق به یک دختر و یک پسر که حدودا 30 ساله هستند، پیدا شده ولی 6 نفر دیگر همچنان مفقود هستند که جستجو برای یافتن این 6 نفر ادامه دارد.

عبدالعظیم رضایی‌ اظهار کرد: در حادثه‌ای که امروز برای تعدادی از گردشگران در منطقه کول ‌خرسون در مسیر رودخانه دز رخ داد، تاکنون جسد دو نفر از این گردشگران یافت شده و جستجوها برای پیدا کردن 6 مفقود این حادثه ادامه دارد.

وی در تشریح چگونگی وقوع این حادثه گفت: تعداد 20 گردشگر از اهواز جهت انجام تفریحات آبی به منطقه چال‌کندی در شمال دزفول مراجعه کردند. این تعداد از منطقه کول‌خرسون به آب زده‌اند و در ادامه در منطقه سنگ دوم که منطقه‌ای سخت برای انجام ورزش‌های آبی و در برخی نقاط ناشناخته است، دچار حادثه شدند.

رضایی‌ افزود: این گردشگران با تیوب‌هایی که به هم وصل بودند، در جریان رودخانه دچار حادثه شدند که مردم و قایق‌دارانی که در آن منطقه حضور داشتند، هنگام وقوع حادثه 12 نفر را زنده نجات دادند.

وی ادامه داد: با حضور نیروهای امدادی و آتش‌نشانی و همچنین اهالی منطقه و قایق‌داران، تاکنون دو جسد متعلق به یک دختر و یک پسر که حدودا 30 ساله هستند، پیدا شده ولی 6 نفر دیگر همچنان مفقود هستند که جستجو برای یافتن آنان ادامه دارد.

رئیس جمعیت هلال احمر دزفول گفت: به دلیل ازدحام گردشگران در مناطق ساحلی رودخانه دز در روز جاری، نیروهای هلال احمر در منطقه ساحلی علی‌کله مستقر هستند و مدیریت حادثه کول‌خرسون اکنون بر عهده نیروهای آتش‌نشانی شهرداری دزفول است که در حال تلاش هستند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار