تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۵
کد خبر: ۱۴۹۹۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر شبکه بهداشت خرمشهر:
۲۴ نفر کاندیدای انتخابات نظام پزشکی در خرمشهر
۳۰ تیر ماه همزمان با سراسر کشور انتخابات نظام پزشکی در شهرستان خرمشهر با شرکت ۲۴ کاندیدا برگزار می شود
مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر گفت: ۳۰ تیر ماه همزمان با سراسر کشور انتخابات نظام پزشکی در شهرستان خرمشهر با شرکت ۲۴ کاندیدا برگزار می شود.

فرشید بهشتی اظهار کرد: طبق جدول زمانبندی آیین نامه برگزاری انتخابات نظام پزشکی در تیر ماه سال ۹۶، هیات های نظارت و هیات اجرایی انتخابات سازمان نظام پزشکی در شبکه بهداشت و درمان خرمشهر تشکیل شد.

وی تعداد ثبت نام کنندگان برای شرکت در این انتخابات را ۱۷۷ نفر اعلام کرد و افزود: تاکنون از میان داوطلبانی که برای ثبت نام به مکان های مشخص شده  مراجعه کرده اند، ۱۷۷ نفر حائز صلاحیت شرکت در انتخابات شناخته شدند.

مدیر شبکه بهداشت خرمشهر ادامه داد: این تعداد می توانند به کاندیدای خود اعم از پزشک، دندانپزشک داروساز، علوم آزمایشگاهی، ماما و کارشناسان پروانه دار رای دهند.

بهشتی از تایید ۲۴ نفر به عنوان کاندیدا در این دور از انتخابات نظام پزشکی خرمشهر خبر داد و عنوان کرد: این ۲۴ نفر از کاندیدا هایی که ثبت نام کرده و مورد تایید قرار گرفتند یک هفته مهلت داشتند تا تبلیغات خود را انجام دهند که فردا صبح این زمان به پایان می رسد.

رئیس هیات اجرایی این انتخابات به زمان و مکان برگزاری انتخابات نیز اشاره کرد و گفت: این انتخابات از ساعت هشت صبح جمعه ۳۰ تیر  تا ساعت ۲۰ همان روز در معاونت درمان شبکه بهداشت و درمان خرمشهر برگزار خواهد شد.

وی افزود: افراد واجد صلاحیت رای دادن یا همان دارندگان کارت نظام پزشکی می توانند هم به صورت الکترونیکی و با استفاده از اینترنت و هم به صورت حضوری با مراجعه به شعب اخذ رای در این انتخابات شرکت کنند.

بهشتی در ادامه بیان کرد: در این انتخابات ۱۱ نفر از نظام پزشکی شهرستان خرمشهر که شامل ۶ پزشک و یک دندانپزشک، یک  کارشناس پروانه داز(شامل فیزیوتراپ، شنوایی سنجی، تغذیه)، یک ماما، یک دارو ساز و یک نفر دکترای علوم آزمایشگاهی انتخاب خواهند شد.

مدیر شبکه بهداشت خرمشهر تلاش در جهت اعتلای ارزش‌های اخلاقی و اسلامی پیشبرد و اصلاح امور پزشکی حفظ و حمایت از حقوق بیماران  و همچنین حفظ و حمایت از حقوق صنفی را هدف از تشکیل نظام پزشکی دانست و افزود: تعیین تعرفه خدمات تشخیصی درمانی در بخش خصوصی، صدور پروانه مطب شاغلین بخش خصوصی، رسیدگی انتظامی به تخلفات حرفه‌ای شاغلین حرف پزشکی از طریق هیات های انتظامی، ثبت نام و صدور گواهی عضویت، تعیین ضوابط و نظارت بر تبلیغات پزشکی شرح وظایف اصلی این سازمان است.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار