تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۱۵۰۰۵۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون فرماندار دزفول:
آغاز جستجوی مفقودان دز در سواحل اندیمشک
با توجه به اظهارات یکی از نجات‌یافتگان حادثه دز در خصوص احتمال وجود نشانی از مفقودان در سواحل غربی رودخانه، عملیات جستجو در سواحل اندیمشک آغاز شده است
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دزفول گفت: با توجه به اظهارات یکی از نجات‌یافتگان حادثه دز در خصوص احتمال وجود نشانی از مفقودان در سواحل غربی رودخانه، عملیات جستجو در سواحل اندیمشک آغاز شده است.

امیر عیسی‌زاده در خصوص آخرین وضعیت جستجوی سه گردشگر مفقود حادثه دز اظهار کرد: متاسفانه با وجود گذشته سه روز از حادثه‌ای که برای 20 گردشگر، هنوز سه نفر از این افراد مفقود هستند.

وی با اشاره به آغاز مجدد عملیات جستجو از صبح امروز عنوان کرد: هم‌اکنون هفت اکیپ پهبادی از چهار شهرستان آبادان، اهواز، دزفول و رامهرمز، و 20 فروند قایق در رودخانه دز در مناطق چال‌کندی، کول خرسون و بخش شیهون در حال پایش و رصد منطقه هستند و در مجموع حدود 160 امدادگر و نیروی داوطلب هم‌اکنون در این منطقه حضور دارند.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دزفول تصریح کرد: با توجه به اظهارات گردشگر مفقود شده‌ای که روز گذشته نجات یافت، مبنی بر شنیدن صدای سه گردشگر مفقودشده در یک نقطه خاص از رودخانه دز، عملیات جستجو را در قسمت غربی رودخانه دز یعنی در سواحل اندیمشک آغاز کرده‌ایم.

عیسی‌زاده ادامه داد: از روز گذشته حدود 80 نیرو برای پایش و رصد سواحل رودخانه دز در اندیمشک بسیج شده‌اند و قدم به قدم سواحل غربی دز را جستجو می‌کنند. فرمانداری اندیمشک نیز حداکثر همکاری را در این زمینه با ما داشته است.

وی با ابراز تاسف از وقوع این حادثه بیان کرد: امید است که سه گردشگر مفقود شده نیز هرچه سریع‌تر پیدا شوند. تمام امکانات و تلاش ما در این سه روز بر این موضوع متمرکز شده است.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
-
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
0
0
احتمال زنده بودنشون خیلی کمه.واقعاچرا باید اینکارو بکنن کدوم آدم عاقلی خودشواینطوربه خطرمیندازه.هیچوقت به علت شناکنارساحل دز نرید.فقط جهت آب بازی خوبه.بعلت سردی آب فوری بدن دچارمشکل میشه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
0
0
جایی رفتند ک نباید میرفتن. واقعا کول خرسون ترسناکه شیب زیاد و صخره های بزرگ
ناشناس
|
-
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
0
0
دیوانه ای سنگی درچاه اندازد و صد عاقل نتوانند درش بیاورند
ناشناس
|
-
|
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
0
0
اگه مفقودها از کوهها رفتن وغرق نشدن به احتمال بالااسیر کفتاروگرگ شدن.چون خودم هم کفتاروهم گرگ تومنطقه اونجادیدم نصف شب
:
:
:
آخرین اخبار