تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۱
کد خبر: ۱۵۰۰۶۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قرارداد جمعی از بازیکنان و کادرفنی استقلال خوزستان درهیات فوتبال ثبت شد
جمعی از بازیکنان تیم استقلال خوزستان روزشنبه با حضوردرهیات فوتبال خوزستان قرارداد فصل جدید خود را با این تیم برای فصل 96-97 به ثبت رساندند
جمعی از بازیکنان تیم استقلال خوزستان روزشنبه قرارداد خود را برای فصل جدید رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور در هیات فوتبال استان ثبت کردند.

میثم دورقی، عقیل کعبی، حسین صادقی، رضا مرادی، ابوالفضل اعلایی، طالب ریکانی، محمدحسنی، وحید عسکرپور، محمد علی فرامرزی، وحید نامداری، وحید شیخ ویسی ، گودرزداودی، حسن پورحمیدی ، حسین پورحمیدی، سلمان بحرانی، حسین بهرامی،فرزاد بهمنی،علی دغاغله، حکیم نصاری و موسی کولیبالی از جمله بازیکنانی بودند که روز شنبه با حضور در هیات فوتبال استان قرارداد خود را با این تیم به ثبت رساندند.

همچنین بهمن روشنایی، بهروز مکوندی، کریم بوستانی و هوشنگ لوینیان نیز از کادرمدیریت و کادرفنی قراردادهای خود را با این باشگاه برای فصل جدید رقابت های لیگ برتر ثبت کردند.

تیم استقلال خوزستان که سال گذشته با مشکلات مالی متعددی دست و پنجه نرم کرد در فصل جدید رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور با تغییر در کادر فنی و برخی از پست ها با چهره ای متفاوت پا به عرصه این رقابت ها می گذارد.

این تیم با رفع نقاط ضعف فصل گذشته و جذب چند بازیکن تاثیرگذار در حالی فصل جدید رقابت ها را آغاز می کند که انتظار می رود با واگذاری شرکت گروه ملی تنها حامی مالی این تیم به بانک ملی ، شرایط مالی این باشگاه بهتر شده و دیگر شاهد مشکلات مالی سال گذشته در این تیم نباشیم.

تیم استقلال خوزستان در ماه های گذشته تمرینات خوبی را پشت سرگذاشته و با برپایی اردوهای تدارکاتی و انجام دیدارهای تدارکاتی خود را برای نخستین بازی خود در لیگ جدید مقابل تیم تراکتورسازی تبریز در روز پنجم مردادماه آماده کرده است.

این دیدار ساعت 21 روز پنجشنبه در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می شود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار