تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۹
کد خبر: ۱۵۰۰۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عضو شورای آموزش و پرورش خوزستان مطرح کرد :
ورودی زشت اهواز بانمای استعمال قلیان
هیچ جای ایران اجازه نشستن افراد را تا چند کیلومتری فرودگاه ها نمی دهند ولی در اهواز قشنگ ورودی اهواز از سمت فرودگاه افراد قلیان استعمال می کنند
عضو شورای آموزش و پرورش خوزستان گفت: هیچ جای ایران اجازه نشستن افراد را تا چند کیلومتری فرودگاه ها نمی دهند ولی در اهواز قشنگ ورودی اهواز از سمت فرودگاه افراد قلیان استعمال می کنند.

حجت الاسلام رضا کلاه کج عصر شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش خوزستان در سالن جلسات استانداری خوزستان اظهار کرد: از استاندار خوزستان به دلیل ارائه طرح در صرفه جویی آب و برق با تعطیلی ادارات تا ساعت یک و همچنین ساخت سد سلولی روی رودخانه کارون تقدیر و تشکر می کنم.

وی افزود: برای مدیران استان دوره هایی را با حضور پدیده های علم مدیریت برگزار کنید؛ همچنین مدیران مدارس نیز می توانند برای برگزاری این دوره ها جامعه هدف باشند.

عضو شورای آموزش و پرورش خوزستان تصریح کرد: برگزاری دوره های کارآفرینی برای دانش آموزان نیز یکی دیگر از تقاضاها است که خیلی مفید خواهد بود.

کلاه کج انتقاد کرد: هیچ جای ایران اجازه نشستن افراد را تا چند کیلومتری فرودگاه ها نمی دهند ولی متأسفانه در اهواز قشنگ ورودی اهواز از سمت فرودگاه افراد قلیان استعمال می کنند. همچنین در کلانشهر اهواز از سه راه فرودگاه تا خیابان نادری عرض خیابان ها یک شکل نیست.

وی گلایه کرد: استانداری جای مطالبه است ولی مدیران کل در حال حاضر مطالبات دارند و این برعکس شدن درست نیست؛ به نظرم جابجایی این مسئله به دلیل وجود برخی مدیران ضعیف در استان هست.

از ظرفیت مردم باید استفاده کرد؛ آنها برای فرزندان خود هزینه های بسیاری دارند که این هزینه ها باید با مدیریت بهتری صرف شوند.

عضو شورای آموزش و پرورش خوزستان در پایان گفت: سال گذشته در ایام گرد و غبار، قطعی آب و برق مدارس به دانش آموزان اعلام کردند هرکسی یک نهال با خودش بیاورد و نهال بکارند. مثلا بزرگترین جنگل خودکاشت در ایران در کرمان وجود دارد که می توان از این تجربه در خوزستان هم استفاده کرد.
مرجع / مـهـر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
0
0
نکته مهمی اشاره شده
:
:
:
آخرین اخبار