تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۲
کد خبر: ۱۵۰۰۷۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار شوش:
قطعی برق شوش با طرح فیدر خروجی برطرف می‌شود
در راستای کاهش مشکلات ناشی از قطعی برق و همچنین تقویت و پایداری برق شهر شوش تصمیم به اجرای طرح فیدر خروجی از ایستگاه برق چغازنبیل به سمت ایستگاه اصلی برق شوش به طول ۱۵ کیلومتر گرفته شد
فرماندار شوش گفت: در راستای کاهش مشکلات ناشی از قطعی برق و همچنین تقویت و پایداری برق شهر شوش تصمیم به اجرای طرح فیدر خروجی از ایستگاه برق چغازنبیل به سمت ایستگاه اصلی برق شوش به طول ۱۵ کیلومتر گرفته شد.

 رضا نجاتی در نشست شورای اداری این شهرستان که با حضور رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خوزستان و مسئولان شهری در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: اقامه نماز جماعت در ادارات و دستگاه‌های دولتی باید مورد توجه مسئولان قرار گرفته و برگزار شود.

وی گفت: اقدامات خوبی در برگزاری نماز جمعه این شهرستان با هماهنگی ستاد نماز جمعه و امام جمعه شهرستان شوش انجام شده است.

فرماندارشوش به حوزه‌های علمیه این شهرستان اشاره کرد و افزود: از اعتبارات امسال مبلغ سه میلیارد و 500 میلیون ریال به حوزه‌های عملیه شهرستان شوش تخصیص داده شده است.

مشکل قطعی برق در شهرستان شوش برطرف می‌شود

نجاتی ادامه داد: افزایش بی‌سابقه گرمای هوا در استان خوزستان و شهرستان شوش و به دنبال آن افزایش مصرف برق توسط شهروندان، در روزهای گذشته شاهد قطعی برق در نقاطی از شهر شوش و سایر نقاط شهرستان و همچنین خسارت به ایستگاه‌های برق صورت گرفته است.

فرماندار شوش تصریح کرد: در راستای کاهش مشکلات ناشی از قطعی برق و همچنین تقویت و پایداری برق شهر شوش تصمیم به اجرای طرح فیدر خروجی از ایستگاه برق چغازنبیل به سمت ایستگاه اصلی برق شوش به طول 15 کیلیومتر صورت گرفته و بزودی به بهره‌برداری می‌رسد.

نجاتی به مشکلات آب شرب و برق این شهرستان اشاره نمود و اظهارکرد: با پیگیری صورت گرفته اقدامات خوبی در رفع مشکلات آب و برق این شهرستان صورت گرفته و اعتباری بالغ بر 23 میلیارد ریال تخصیص داده شده است .

بازرسی سرزده از ادارات و دستگاه‌های دولتی شهرستان شوش

وی به بازرسی سرزده از ادارات این شهرستان اشاره کرد و افزود: تکریم ارباب رجوع، میزان رضایت مندی مردم و انجام وظایف محوله اداره مربوطه، مورد بازرسی قرار قرار گرفته می‌شود.

نجاتی یادآورشد: از اداراتی که در این زمینه خوب عمل کنند تقدیر خواهد شد و اداراتی که در این چارچوب عمل نکنند اقدام لازم قانونی در مورد آنان گرفته می‌شود.

فرماندار شوش با بیان اینکه هدف اصلی بازرسی از ادارات ارزیابی عملکرد نهادهای دولتی شهرستان و افزایش کیفیت خدمت رسانی به مردم است، اظهار کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بالاترین افتخار خدمت صادقانه، بدون منت و جلب رضایت مردم است.

رونمایی از تندیس دعبل خزاعی در شهرستان شوش

وی با اشاره به برگزاری مراسمات دهه کرامت و میلاد سراسر نور حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) افزود: باید ویژه برنامه های این دهه در سطح شهرستان شوش به صورت هرچه باشکوه تر برگزار شود.

نجاتی بیان کرد: برنامه های دهه کرامت در شهرستان باید با هدف ترویج و تعمیق ارزش های اسلامی و باتکیه بر سیره ائمه معصومین (ع) در جامعه اجراشود.

فرماندار شوش با اشاره به برگزاری مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی در روز چهارشنبه 11 مرداد ماه در حرم دعبل خزاعی ادامه داد: همزمان در این روز از تندیس دعبل خزاعی شاعر امام رضا(ع) که با پیگیری های صورت گرفته، توسط شهرداری شوش در بلوار ورودی شهر نصب شده است رونمایی می‌شود.

وی به نحوه ثبت‌نام مدارس شهرستان شوش اشاره کرد و افزود: آموزش و پرورش شوش باید بر نحوه ثبت‌نام دانش آموزان در مدارس این شهرستان نظارت کند. دستگاه‌های مربوطه دانش آموزانی که در این شهرستان ترک تحصیل نموده را شناسایی کنند و رفع مشکلات این افراد مورد توجه قرار گرفته شود.

یکی از اصلی‌ترین وظایف ائمه جمعه در مناطق مختلف، تبیین نظریات و منویات رهبر انقلاب است

همچنین حجت‌الاسلام و‌المسلین محمود محمد‌زاده در این نشست اظهار داشت: یکی از اصلی‌ترین وظایف ائمه جمعه در مناطق مختلف، تبیین نظریات و منویات رهبر معظم انقلاب و پیگیری اجرای این نظرات است.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خوزستان افزود: توجه به رشد و جذب فرهنگ اقامه نماز جمعه یکی از اولویت‌های مهم در تحقق اهداف اسلامی و انقلابی بوده و باید بیش از گذشته با توجه به نیازهای زندگی امروز به‌دنبال اجرای شایسته نماز در جامعه باشیم.

محمدزاده تصریح کرد: انتظار داریم مسئولان و مردم به برگزاری نماز جمعه نگاه ویژه داشته چرا که نماز جمعه از شاخص‌های مهم جامعه اسلامی است.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار