تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶
کد خبر: ۱۵۰۰۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی:
نمایش چناره لاله در جشنواره تئاتر رضوی پذیرفته شد
نمایش «چنار لاله» به نویسندگی و کارگردانی مهدی آشوغ از اندیمشک کاری از گروه تئاتر اریترین در بخش صحنه‌ای به عنوان تنها نماینده استان خوزستان در جشنواره دوازدهم تئاتر رضوی پذیرفته شد
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: نمایش «چنار لاله» به نویسندگی و کارگردانی مهدی آشوغ از اندیمشک کاری از گروه تئاتر اریترین در بخش صحنه‌ای به عنوان تنها نماینده استان خوزستان در جشنواره دوازدهم تئاتر رضوی پذیرفته شد.

علی بازگیر با اشاره به اینکه هنر تئاتر در رده هنرهای هفتگانه جای می‌گرد، اظهار کرد: تئاتر یک هنر نمایشی است که با استفاده از تکنیک‌های ناب و منحصر به فرد دروازه‌ای جدید را پیشروی بیننده نمایان می‌سازد.

وی با اشاره به جایگاه هنر تئاتر در جوامع افزود: حمایت از هنر به عنوان یک راه برای نمایان ساختن ارزش‌های فرهنگ و تمدن ایرانی، اسلامی یکی از سیاست‌های کلان در زمینه کار فرهنگی در اداره ارشاد اسلامی اندیمشک است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک با اشاره به پذیرش اثر هنرمند اندیمشکی به عنوان تنها نماینده استان در جشنواره تئاتر رضوی گفت: بنا بر اعلام دبیرخانه جشنواره تئاتر رضوی و در پی معرفی آثار راه‌یافته به این جشنواره، نمایش «چنار لاله» به نویسندگی و کارگردانی مهدی آشوغ از اندیمشک کاری از گروه تئاتر اریترین در بخش صحنه‌ای به عنوان تنها نماینده استان خوزستان در جشنواره دوازدهم تئاتر رضوی پذیرفته شد.

وی با اشاره به لزوم توجه به هنرهای نمایشی در جهت شکوفایی استعداد جوانان و علاقه‌مندان به این حوزه تصریح کرد: در نمایش «چنار لاله» محسن خدادادی، محمد لهراسبی، سوسن بشر ذرتی، مهنوش بلیان و شکوفه جودکی به عنوان بازیگر حضور دارند.

بازگیر تصریح کرد: دوازدهمین جشنواره سرتاسری تئاتر رضوی از هشتم تا یازدهم مردادماه ۱۳۹۶ در خراسان شمالی شهرستان بجنورد برگزار می‌شود.

رضا خدادادی(آهنگساز)، مهدی آشوغ(طراح نور)، زهرا مرادی پور(طراح صحنه و لباس) و محمد یاقوت پور(سرپرست گروه) دیگر عوامل نمایش «چنار لاله» هستند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار