تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳
کد خبر: ۱۵۰۰۸۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
لباس جدید تیم فوتبال صنعت نفت آبادان رونمایی شد
با حضور مدیر عامل شرکت پالایش نفت آبادان و اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از پیراهن جدید این تیم در هفدهمین دوره لیگ برتر کشور رونمایی شد
با حضور مدیر عامل شرکت پالایش نفت آبادان و اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از پیراهن جدید این تیم در هفدهمین دوره لیگ برتر کشور رونمایی شد.

مدیر عامل شرکت پالایش نفت آبادان شامگاه شنبه در این آیین گفت: امیدواریم با برنامه ریزی مناسب کادر فنی تیم صنعت نفت و تلاش مدیرعامل موسسه صنعت نفت، این تیم به جایگاه اصلی خود در فوتبال دست پیدا کند.

اسفندیار دائم الذکر اظهارکرد: هواداران آبادانی به این تیم امید زیادی دارند و امیدواریم با جذب بازیکنان مطرح این تیم بتواند به جایگاه خوبی در فوتبال کشور دست یابد.

وی افزود:پالایشگاه آبادان در این فصل حمایت همه جانبه ای از تیم صنعت نفت خواهد داشت و در صورت پیروزی مقابل استقلال تهران در نخستین هفته لیگ برتر پاداش ویژه ای برای تیم در نظر گرفته می شود.

مدیرعامل موسسه فرهنگی، ورزشی صنعت نفت آبادان نیز در این آیین گفت:این نشست برای همدلی و هماهنگی هر چه بیشتر بین تیم فوتبال صنعت نفت آبادان و مدیران شرکت پالایش نفت برگزار شده است.

علی عیسی زاده اظهارکرد:تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در فصل جدید لیگ برتر ظرفیت بالایی دارد و با حمایت شرکت پالایش نفت آبادان امید به کسب جایگاه شایسته ای در این دوره از رقابت ها داریم.

سرمربی صنعت نفت آبادان نیز گفت:امیدوار هستم که صنعت نفت شرایط بهتری نسبت به لیگ گذشته داشته باشد.

فراز کمالوند افزود: فوتبال آبادان با وجود پیشینه بسیار خوب متاسفانه در سالیان گذشته نتوانسته در فوتبال کشور جایگاه خود را به دست آورد.

وی اظهارکرد: تنها تفریح مردم آبادان فوتبال است و امیدوارم تیم فوتبال صنعت نفت در این فصل دل آنها را شاد کند هر چند که انتظار می رود آنها در این فصل حمایت بیشتری نسبت به گذشته از تیم داشته باشند.

کمالوند عنوان کرد: تمام تلاش خود را می کنیم که با همت بازیکنان و حمایت مسئولان باعث سربلندی مردم قهرمان آبادان باشیم.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان روز جمعه هفته جاری در نخستین دیدار از رقابت های لیگ برتر کشور در ورزشگاه تختی آبادان میزبان استقلال تهران است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار