تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۱
کد خبر: ۱۵۰۱۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تقویم ‌آموزشی سال تحصیلی 97-96 دانشگاه آزاد اعلام شد
براساس تقویم آموزشی اعلام شده، ثبت‌نام ورودیان جدید و انتخاب واحد دانشجویان این دانشگاه، 12 تا 22 شهریور ماه انجام می‌شود و زمان آغاز برگزاری کلاس‌ها نیز 25 شهریورماه تعیین شده است
براساس تقویم آموزشی اعلام شده از سوی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، ثبت‌نام و انتخاب واحد دانشجویان و ورودیان مهرماه این دانشگاه از 12 تا 22 شهریورماه انجام می‌شود. تاریخ حذف و اضافه نیز 10 تا 13 مهرماه اعلام شده است.

کلاس‌های دانشجویان این دانشگاه از  25 شهریور ماه اعلام شده و تاریخ پایان کلاس‌ها نیز 14 دی‌ماه خواهد بود. امتحانات پایان ترم دانشجویان نیز 16 تا 28 دی‌ماه برگزار خواهد شد.

بر اساس تقویم آموزشی اعلام شده در ترم دوم سال تحصیلی 97-96 نیز ثبت‌نام ورودیان جدید و انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه از هفتم تا دوازدهم بهمن‌ماه انجام می‌شود. حذف و اضافه این ترم نیز از 28 بهمن‌ماه تا سوم اسفند انجام می‌شود. کلاس‌های دانشجویان از 14 بهمن‌ماه آغاز و تا 24 خرداد ادامه خواهد داشت و امتحانات پایان ترم از 27 خردادماه 97 تا هفتم تیرماه خواهد بود.

دانشجویانی که علاقه‌مند به اخذ واحد در تابستان هستند نیز می‌توانند از 16 تا 21 تیرماه سال 97 نسبت به ثبت‌نام و انتخاب واحد اقدام کنند. کلاس‌ها 23 تیرماه آغاز می‌شود و تا یکم مهرماه ادامه دارد. امتحانات این ترم نیز سوم تا هشتم مهرماه سال 97 برگزار خواهد شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار