تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۸
کد خبر: ۱۵۰۱۴۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار اندیمشک:
چشم انداز ۲۰ ساله توسعه اندیمشک ترسیم شد
چشم انداز ۲۰ ساله توسعه اندیمشک در حوزه‌های مختلف شهری با حضور کارشناسان برتر استان ترسیم شد
فرماندار اندیمشک با تاکید بر لزوم بسیج امکانات برای توسعه خدمات در حوزه بهداشت و درمان در شهرستان اندیمشک گفت: چشم انداز ۲۰ ساله توسعه اندیمشک در حوزه‌های مختلف شهری با حضور کارشناسان برتر استان ترسیم شد.

پیمان جهانگیری پیش از ظهر امروز در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان اندیمشک در سالن جلسات فرمانداری اندیمشک اظهار کرد: خدمات گسترده‌ای در بخش بهداشت و درمان در شهرستان اندیمشک انجام شده و در حال انجام است که این امر خود بیانگر اهتمام و نگاه مثبت مجموعه مدیران شهری به حوزه بهداشت و درمان و نیز نشان دهنده تلاش‌های مجموعه شبکه بهداشت اندیمشک است.

وی مجموعه اقدامات انجام شده و در حال انجام را یک کار جهادی معرفی و افزود: تعدادی از طرح‌های حوزه بهداشت و درمان اندیمشک به بهره‌برداری رسیده و به زودی در هفته دولت شاهد افتتاح بخشی دیگر از پروژه‌های درمانی در شهرستان اندیمشک هستیم.

فرماندار اندیمشک با تشکر از اقدامات انجام شده در حوزه بهداشت و درمان گفت: تمام امکانات برای توسعه خدمات در حوزه بهداشت و درمان در شهرستان اندیمشک باید بسیج شوند.

وی با بیان اینکه اگر در گذشته در  زمینه خدمات حوزه بهداشت و درمان شهرستان و بیمارستان امام علی (ع) اقدامات مورد نیاز طراحی و به اجرا می‌رسید، مشکلات اخیر این واحد درمانی هرگز به وجود نمی‌آمد و امروز در زمینه بهداشت در شرایط بسیار بهتری قرار داشتیم.

جهانگیری رفع مشکل سرمایشی در بیمارستان امام علی (ع) را یک نمونه از کارهای جهادی انجام شده خواند و تصریح کرد: چشم انداز ۲۰ ساله توسعه اندیمشک در حوزه‌های مختلف شهری با حضور کارشناسان و مشاوران برتر استان خوزستان طراحی و نیاز سنجی شده است و به زودی گام‌های عملیاتی و مورد نیاز شهروندان برای طراحی و اجرا در جهت رفع مشکلات برداشته خواهد شد.

 لزوم پیگیری بحث ورود فاضلاب از شهرهای مجاور دز

معاون فرماندار اندیمشک با اشاره به لزوم پیگیری بحث ورود فاضلاب از شهرهای مجاور دز گفت: لازم است در زمینه بهداشت کارگروه‌های تخصصی ایجاد شود.

کرم صرفه جو در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی اندیمشک اظهار کرد: با توجه به بحث اهمیت امنیت غذایی و بهداشت کارگروه‌های تخصصی در ارتباط با حوزه بهداشت برای مشخص کردن وظایف دستگاه‌ها در زمینه حوزه بهداشت تشکیل شود.

وی با بیان اینکه در زمینه توسعه خدمات و رساندن آب آشامیدن اقدامات موثری در بخش آبفا روستایی و شهری انجام شده که جای تقدیر دارد افزود: پس از انجام کار کارشناسی به نظر می‌رسد که باید در زمینه مدیریت مصرف در مناطق روستایی گام‌هایی برداشت شود تا از این نعمت خدادادی به بهترین نحو ممکن استفاده شود.

معاون فرماندار اندیمشک گفت: در زمینه تأمین نیازهای آب شرب بخش‌های مختلف شهری، طرح‌ها و اقدامات گسترده‌ای اجرا و طراحی شده و در حال اجرا است که با بهره برداری از آنان، مشکلات شهروندان تا حد بسیاری کاهش می‌یابد.

وی با اشاره به لزوم پیگیری بحث ورود فاضلاب از شهرهای مجاور دز گفت: لازم است در زمینه بهداشت کارگروه‌های تخصصی ایجاد شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار