تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷
کد خبر: ۱۵۰۱۸۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره عمران و بهسازی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان:
چهار پروژه عمران و بهسازی شهری در خوزستان در حال اجراست
چهار پروژه در زمینه عمران و بهسازی شهری در مرحله اجرا و دارای پیشرفت فیزیکی 40 تا 80 درصد هستند
رئیس اداره عمران و بهسازی شهری اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان  گفت: چهار پروژه در زمینه عمران و بهسازی شهری در مرحله اجرا و دارای پیشرفت فیزیکی 40 تا 80 درصد هستند.

حسین پنبه‌دانه‌پور با اشاره به پروژه‌هایی که در مرحله اجرا هستند، اظهار کرد: پروژه زیرسازی و آسفالت معابر پیام‌نور دزفول در منطقه پیام نور این شهرستان با اعتبار 8552 میلیون ریال از محل منابع ملی و پیشرفت فیزیکی 40 درصد در حال اجرا است.

وی افزود: پروژه احداث سالن ورزشی در کوی مدرس شهرستان دزفول با اعتبار 7080 میلیون ریال از محل منابع ملی و با پیشرفت فیزیکی 50 درصد و پروژه کفپوش بتنی منطقه سیاهپوشان دزفول با اعتبار 1900میلیون ریال و پیشرفت فیزیکی 80 درصد از دیگر پروژه‌های در حال اجرای اداره عمران و بهسازی شهری اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان است.

پنبه‌دانه‌پور تصریح کرد: زیرسازی و آسفالت خیابان 12 متری شهید صباغان در بندر امام خمینی(ره) با اعتبار 4700 میلیون ریال از محل منابع ملی و پیشرفت فیزیکی 50 درصد از دیگر پروژه‌های فعال در حوزه عمران و بهسازی شهری است.

وی با اشاره به طرح‌هایی که توسط این اداره در دست اقدام هستند، عنوان کرد: راه‌اندازی دفتر توسعه محله منبع آب و اجرای طرح مطالعات تفصیلی ویژه این محله و شناسایی کامل پهنه خطر و صدور سند در این محله و طی مراحله قانونی راه‌اندازی دفتر توسعه محلی در محله علی‌آباد اهواز از طرح‌هایی هستند که توسط این اداره پیگیری و در دست اقدام هستند.

پنبه‌دانه‌پور در خصوص پروژه‌هایی که آماده برگزاری مناقصه هستند، گفت: پروژه ساختمان فرهنگسرای دزفول در منطقه کوی مدرس با اعتبار 13000 میلیون ریال، پروژه احداث پارک کودک بندر امام خمینی(ره) در منطقه نیزار این شهرستان با اعتبار 15000 میلیون ریال، پروژه پارک نواری ثامن‌الحج اهواز در منطقه کوی سیاحی اهواز با اعتبار 6000 میلیون ریال و ساختمان فرهنگسرای اهواز در منطقه کوی سیاحی با اعتبار 14000 میلیون ریال همگی از محل منابع ملی از پروژه‌هایی هستند که مناقصه آن‌ها در حال برگزاری است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار