تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷
کد خبر: ۱۵۰۱۸۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
زهیوی: برای آقای گلی حرف‌های بسیاری برای گفتن دارم
مهاجم تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: امسال برای آقای گلی حرف‌های بسیاری برای گفتن دارم
رحیم زهیوی با مثبت برشمردن شرایط تیم فولاد برای حضور در لیگ هفدهم، اظهارکرد: باتوجه به بازیکنان جدیدی که فولاد جذب کرده، به رسیدن به آن‌چه مدنظرمان است، بسیار امیدوار هستیم. طی اردوهای تدارکاتی چند بازیکن از جمله پیمان شیرزادی و سینا مریدی مصدوم شدند که می‌توانستند در هفته‌های ابتدایی لیگ بسیار به ما کمک کنند، البته مطمئنا جایگزین‌ها تمام تلاش‌شان را خواهند کرد که عملکرد خوبی داشته باشند و مطمئنا این نفرات چیزی کم نخواهند داشت.

وی با اشاره به دیدار فولاد در هفته نخست لیگ برتر مقابل پرسپولیس، عنوان کرد: تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که با امتیاز از تهران خارج شویم. خود من هم شرایط خوبی دارم و مطمئن باشید بهترین بازی را مقابل پرسپولیس انجام خواهم داد.

این بازیکن تیم فوتبال فولادخوزستان در خصوص عملکرد پرسپولیس در سوپرجام برابر نفت تهران نیز گفت: به نظر من پرسپولیس در این دیدار خیلی خوب کار نکرد و این نفت تهران بود که ضعیف کار کرد. نفت، بازیکنان جدیدی را به خدمت گرفته است که با یکدیگر هماهنگ نبودند و مطمئن باشید تیم خوبی است. در این‌که پرسپولیس تیم خوبی است، شکی نیست ولی در سوپرجام از ناهماهنگی نفت بهره برد و به برتری رسید.

وی با بیان این‌که پرسپولیس، پرسپولیس است، افزود: این تیم از تماشاگران بسیاری بهره می‌برد و با توجه به این‌که بیشتر بازیکنان فصل گذشته‌اش را در اختیار دارد، از هماهنگی بیشتری نسبت به سایر تیم‌ها برخوردار است.

زهیوی خاطرنشان‌کرد: فولاد هم فولاد است و برابر پرسپولیس دست و پا بسیته نیستیم. بازیکنان خوب و باتجربه‌ای داریم و مطمئن باشید تمام تلاش‌مان را برای امتیازگیری به کار می‌گیریم و روز سختی را برای پرسپولیس رقم خواهیم زد.

وی بیان کرد: هر تیمی مقابل پرسپولیس و استقلال انگیزه دارد و مطمئن باشید، هیچ کدام از بازیکنان فولاد برابر پرسپولیس پا پس نخواهند کشید و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که بهترین بازی‌مان را انجام دهیم.

این بازیکن تیم فوتبال فولادخوزستان عنوان کرد: فولاد امسال از فصل گذشته بسیار بهتر نتیجه خواهد گرفت و ما دوست داریم با توجه به بازیکنانی که جذب شده است، بالا بالاها باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امسال خوزستانی‌ها شاهد حضور زهیوی در تیم‌ملی خواهند بود؟ گفت: تمام تلاشم را می‌کنم که امسال به تیم‌ملی برسم و شرایط بهتری هم نسبت به فصل گذشته دارم. ضمن این‌که امسال برای آقای گلی حرف‌های بسیاری برای گفتن دارم.

زهیوی خطاب به هواداران فولاد عنوان کرد: از آن‌ها می‌خواهم که صبر داشته باشند و مطمئن باشند امسال، سال خوبی برای فولاد خواهد بود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار