تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲
کد خبر: ۱۵۰۲۵۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر امور فناوری اطلاعات بانک شهر خبر داد:
به روز رسانی نسخ جدید همراه شهر
در راستای به روز رسانی نسخ جدید همراه شهر، لینک جدید نسخه IOS این نرم افزار رونمایی شد.
به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر،  مدیر امورفناوری اطلاعات این بانک با بیان این مطلب گفت: لینک بارگذاری نسخه IOS این نرم افزار در آدرس :

http://shahr-bank.ir/index.jsp?siteid=1&fkeyid=&siteid=1&fkeyid=&siteid=1&fkeyid=&siteid=1&pageid=3086
قابل دسترس است. وی با اشاره به ویژگی‌های این نرم افزار اظهار کرد: ذخیره نام کاربری به انتخاب کاربر، امکان تماس با سامانه ارتباطات، نمایش امکانات یا تغییرات جدید در هر نسخه از جمله ویژگی‌های این نسخه است.
نمازی در ادامه اظهار کرد: این لینک،  امکان جستجو در هنگام انتخاب سپرده‏/کارت‏/شبا‏/تسهیلات،تغییر فیلدهای جستجوی شعب و اعمال اصلاحات در متن‌های نمایش داده شده را نیز دارد.
وی با اشاره به امکان اضافه شدن لیست سپرده شخصی در محاسبه شبا از این طریق تصریح کرد: اضافه شدن پیغام خروج و امکان به اشتراک گذاری رسید نهایی به صورت عکس نیز ار دیگر ویژگی‌هایی است که برای نسخه جدید پیش بینی شده است .
به گفته مدیر امور فناوری اطلاعات بانک شهر، از طریق این لینک، جستجوی گردش سپرده با فیلتر تاریخ و همچنین امکان جستجو در لیست سپرده وجود دارد.
 نمازی در ادامه خاطر نشان کرد: بهینه سازی در سرویس اسکن بار کد قبض، بهینه سازی در فرایند دریافت گزارش قبوض و امکان دریافت گزارش پرداخت دسته‌ای از ویژگی‌های دیگری است که برای نسخه جدید در نظر گرفته شده است .
:
:
:
آخرین اخبار