تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۱۵۰۲۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هوای هفته آینده خوزستان هم 50 درجه‌ای است
مدل‌های هواشناسی نشان می‌دهد که هفته آینده نیز همچنان دمای هوا در خوزستان بالا است و انتظار می‌رود از روز شنبه تا آخر هفته آینده، دماهای بالای 50 درجه را در برخی نقاط استان تجربه کنیم
مدیرکل هواشناسی خوزستان با بیان این‌که پنج شهر خوزستان دیروز دماهای 50 درجه و بالاتر را تجربه کردند، از وقوع پدیده گرد و خاک در عصر امروز خبر داد.

کوروش بهادری اظهار کرد: روز گذشته در آبادان دمای 51 درجه و در چهار شهر بستان، امیدیه، شوش و اهواز دمای 50 درجه سانتی‌گراد گزارش شد.

وی افزود: روند افزایش دما تا اواخر هفته جاری پیش‌بینی می‌شود. همچنین مدل‌های هواشناسی نشان می‌دهد که هفته آینده نیز همچنان دمای هوا در خوزستان بالا است و انتظار می‌رود از روز شنبه تا آخر هفته آینده، دماهای بالای 50 درجه را در برخی نقاط استان تجربه کنیم.

مدیرکل هواشناسی خوزستان ادامه داد: صبح امروز رطوبت نسبی در هندیجان 84 درصد، در ماهشهر 82 درصد و در اهواز 38 درصد گزارش شد.

بهادری بیان کرد: پیرو اطلاعیه‌ای که روز گذشته مبنی بر پیش‌بینی پدیده گرد و خاک صادر شد، انتظار داریم به علت وزش بادهای نسبتا شدید شمال غربی در کشور عراق و نوار مرزی استان خوزستان، از بعد از ظهر امروز شاهد وقوع پدیده گرد و خاک ناشی از کانون‌های داخلی و خارجی و کاهش دید موقت در نوار مرزی و مناطق مرکزی استان باشیم که البته این پدیده موقت خواهد بود.

وی گفت: در شبانه‌روز گذشته آبادان با 51 درجه سانتی‌گراد و ایذه با 24 درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان خوزستان گزارش شدند. تغییرات دمای هوای امروز اهواز نیز بین 30 تا 50 درجه سانتی‌گراد در نوسان خواهد بود.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خوزستان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۶
0
0
با توجه به دزدی آب از استان
نداشتن سهم از نفت خودمان
فاجعه گرمای هوا
عدم وجود هوا برای تنفس
دولت برای جلوگیری از مهاجرت خوزستانی ها حداقل مزایای مناطق محروم را به مردم این استان برگرداند.
:
:
:
آخرین اخبار