تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۱۵۰۲۸۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آخرین وضعیت مصدومان سه تیم لیگ برتری فوتبال ‌خوزستان
پزشکان تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان، فولاد و نفت آبادان، آخرین وضعیت مصدومان تیم‌های‌شان را برای حضور در لیگ برتر کشور تشریح کردند.

فیزیوتراپ تیم فوتبال استقلال خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا - منطقه خوزستان در خصوص وضعیت مصدومان این تیم، اظهارکرد: در اردوی پیش فصل تیم، حجت اسلامی از ناحیه نازک‌نی پای چپ خود دچار شکستگی شد و براین اساس او را برای مدت سه ماه در اختیار نخواهیم داشت.

وی بیان کرد: به جز اسلامی، بازیکن مصدوم دیگری برای دیدار با تراکتورسازی در هفته نخست لیگ برتر نداریم، البته مصدومیت‌های جزئی دیگری داشتیم که خوشبختانه در طول دوره بدن‌سازی رفع شدند.

فیزیوتراپ تیم فوتبال استقلال خوزستان عنوان کرد: وضعیت بدنی تمام بازیکنان تیم خوب است و با وجود این‌که تمرینات تیم دیر آغاز شد ولی با اردوهای مستمر به سطح آمادگی لازم رسیده‌اند و از شرایط بدنی خوبی برخوردار هستند.

وی خاطرنشان‌کرد: در تست ایفمارک نیز سطح آمادگی بازیکنان تیم، خیلی خوب نشان داده شد و حتی در بازی تدارکاتی که مدتی پیش با نفت مسجدسلیمان و در هوای گرم داشتیم، خوشبختانه مشکل بدنی برای بازیکنان ما به وجود نیامد و این نشان می‌دهد که آن‌ها به سطح آمادگی بدنی لازم رسیده‌اند.

اکبر مرادی، پزشک تیم فوتبال فولاد خوزستان نیز در گفت‌و‌گو با ایسنا، اظهارکرد: شرایط کلی بازیکنان خوب است ولی در حال حاضر پیمان شیرزادی را که از ناحیه همسترینگ مصدوم است و امیر زلیکانی را که انگشت پنجم پای او در یک دیدار دوستانه دچار شکستگی شد، در اختیار نداریم و تلاش ما این است که تا هفته سوم به بازی‌ها برسند.

وی ادامه داد: همچنین سینا مریدی نیز که همراه تیم‌ملی امید به عمان رفته بود، در این مسابقات دچار مصدومیت شد که باید وضعیت او نیز بررسی شود تا ببینیم مصدومیت او در چه حد است و چه زمانی می‌تواند تیم را همراهی کند.

پزشک تیم فوتبال فولادخوزستان با مثبت برشمردن آمادگی بدنی بازیکنان این تیم برای حضور در لیگ هفدهم، گفت: خوشبختانه طی تست ایفمارک نیز سطح آمادگی بدنی بازیکنان فولاد مثبت نشان داده شد.

سیدمهدی موسوی، پزشک تیم فوتبال نفت آبادان نیز در گفت‌‌وگو با ایسنا، اظهارکرد: خوشبختانه در حال حاضر هیچ کدام از بازیکنان تیم مشکلی ندارند و همه در تمرینات شرکت می‌کنند، البته مدتی پیش مشکل جزئی برای یکی از بازیکنان‌مان به وجود آمد که خدا را شکر رفع شد.

وی بیان کرد: بازیکنان نفت‌آبادان از نظر بدنی در شرایط بسیار خوبی به سر می‌برند و با توجه به اردوی یک ماهه‌ای که در کردان کرج و ترکیه داشتیم، به سطح خوبی از آمادگی بدنی رسیده‌اند و حتی وقتی فیزیک بازیکنان را می‌بینم، بسیار لذت می‌برم، چرا که از این نظر نیز بسیار آماده هستند. در کل کار بدن‌سازی خوبی انجام شده است.

پزشک تیم فوتبال نفت آبادان گفت: کار بدن‌سازی خوبی انجام شده و اولین سالی است که در نفت‌آبادان چنین برنامه‌های ویژه‌ای برای بدن‌سازی بازیکنان داشته‌ایم که بازخوردهای خوب و مثبتی را داشته است.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار