تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۱۵۰۲۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آغاز ثبت‌نام دوره‌های کاردانی دانشگاه علمی‌کاربردی
ثبت‌نام‌ رشته‌های کاردانی فنی و حرفه‌ای دانشگاه از روز گذشته (دوشنبه) آغاز شده است و تا نهم مردادماه ادامه دارد
سرپرست دانشگاه جامع علمی‌کاربردی خوزستان با بیان اینکه این دانشگاه امسال در 364 کدرشته محل دانشجو می‌پذیرد، گفت: ثبت‌نام‌ رشته‌های کاردانی فنی و حرفه‌ای دانشگاه از روز گذشته (دوشنبه) آغاز شده است و تا نهم مردادماه ادامه دارد.‌

دکتر مسعود خداپناه اظهار کرد: ثبت‌نام رشته‌های کاردانی فنی و حرفه‌ای دانشگاه از دوم مردادماه آغاز شده است و تا نهم همین ماه ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام در این دوره‌ها به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه امسال کدرشته محل‌های دانشگاه نسبت به سال گذشته حدود 12 درصد رشد داشته‌اند، افزود: حدود 40 کدرشته به کدرشته‌های سال گذشته افزوده شده است و امسال در 364 کدرشته محل در 33 مرکز علمی‌کاربردی استان دانشجو پذیرش می‌شود. ظرفیت پذیرش دانشجو در هر یک از این کدرشته‌ها متفاوت است و ظرفیت در برخی رشته‌ها حتی تا 70 دانشجو نیز می‌رسد.

سرپرست دانشگاه جامع علمی‌کاربردی خوزستان خاطرنشان کرد: دانشجویان برای ثبت‌نام حداکثر می‌توانند سه کدرشته را انتخاب کنند، با توجه به اینکه ممکن است ظرفیت برخی رشته‌ها تکمیل شود، به دانشجویان توصیه می‌کنم بیش از یک انتخاب داشته باشند.

خداپناه افزود: ملاک ما برای پذیرش دانشجو در دانشگاه، معدل کل دیپلم است. زمان دقیق اعلام نتایج از سوی سازمان سنجش تعیین می‌شود اما اغلب نتایج نیمه شهریورماه اعلام می‌شوند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار