تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰
کد خبر: ۱۵۰۲۹۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون پشتیبانی فنی اداره کل فنی و حرفه ای خوزستان :
تبدیل وضعیت تعداد 151 نفر در دستور کار اداره کل فنی حرفه ای خوزستان قرار گرفت
تبدیل وضعیت تعداد 151 نفر را در دستور کار خود دادیم که از این تعداد برنامه کاری104 نفر تبدیل وضعیت شد
معاون پشتیبانی فنی اداره کل فنی و حرفه ای خوزستان گفت: تبدیل وضعیت تعداد 151 نفر را در دستور کار خود دادیم که از این تعداد برنامه کاری104 نفر تبدیل وضعیت شد.

محمد رشیدی در حاشیه افتتاح نمایشگاه  تخصصی مهارت در جمع خبرنگاران با اشاره به تبدیل وضعیت معلمان حق التدریس اظهارکرد: تبدیل وضعیت تعداد 151 نفر در را دستور کار خود دادیم که از این تعداد برنامه کاری 104 نفر تبدیل وضعیت شد.

وی تصریح کرد: از تعداد 147 نفر باقی مانده تعداد 22 نفر متقاضی انتقال به خارج از استان هستند، دو نفر مربی نیز قرار است توسط دستگاه های اجرایی مربوطه که تبدیل وضعیت آنها انجام شود.

معاون پشتیبانی فنی اداره کل فنی و حرفه ای خوزستان افزود: روز گذشته یک نفر از این دو مربی جذب یکی از این افراد توسط هواشناسی تهران انجام شد و منتظر جذب نفر دیگر توسط اداره کل زندان ها هستیم.

رشیدی بیان کرد: از تعداد 25 تا 26 مربی دیگر تکلیف 18 نفر مشخص شد، که در حال انجام مراحل اداری خود هستند.

وی تاکید کرد: تا پایان مرداد ماه سال جاری تبدیل وضعیت تمام مربیان  انجام شود، هیچ گونه مربی حق التدریسی نخواهیم داشت.

رشیدی با اشاره به آزمون سال 91 استانداری خوزستان یاد آور شد: از این آزمون تعداد 22  فر سهمیه فنی حرفه ای استان بود، که در سال جاری از این تعداد 4 نفر جذب شدند.

وی با بیان اینکه عدم تعیین ردیف اعتباری برای آزمون استخدام سال 91 یک از عامل های تاخیر در جذب این افراد بود، گفت: 8 نفر باقی مانده از این آزمون نیز امسال نیز گزینش خواهند شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار